جایگزین مسیر

هدف منچستر یونایتد به صحبت پرداخت

by | دی , ۱۷ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایرانهدف منچستر یونایتد ایلکای گندوغان به باشگاه خود هشدار داد باید هر چه سریع تر وضعیت آینده او را مشخص کنند.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

این هافیک به شدت به باشگاه یونایتد لینک شده است و سران یونایتد نیز به دنبال این بازیکن می باشند و گندوغان به باشگاه گفته است که هرچه سریع تر باید آینده او را مشخص کنند.

گندوغان یک بازیکن فنی به شمار می آید و می تواند برای خط هافبک یونایتد بسیار عالی باشد و کنترل خوبی  را در میانه میدان دارد و این می تواند گزینه خوبی برای یونایتد باشد و به علائه بر بازیساز بودن او می تواند رو به جلو نیز حرکت کند.

قرارداد او با دورتمند تا سال 2015 می باشد و توافقات بین بایرن مونیخ و لواندوسکی با قراردادی آزاد سران دورتمند را به فکر فرو برده است که ایلکای گندوغان نیز مانند این مهاجم لهستانی به صورت آزاد به تیم دیگری منتقل شود.

به گزارش میرور مدیر اجرایی دورتمند مایکل زورک گفت این باشگاه هیچ تضمینی برای ماندن این بازیکن نمی تواند ارائه کند اما ما دوست داریم قرارداد او را تمدید کنیم و او را در باشگاه نگه داریم.

فشار ها بر روی مویس بسیار شده است بعد از اینکه یونایتد چهارمین شکست خود را در اولترافورد متحمل شده است و باختی که برابر سوانسی در مرحله سوم حام حذفی رخ داد.

مشکل یونایتد در خط هافبک و بازیساز می باشد این در حالی است که تمام مهره های یونایتد در این فصل نتوانسته اند مشکل خط میانی را حل کنند.

۰ Comments