جایگزین مسیر

هررا:ابراهیموویچ یک نابغه است اما بعضی اوقات آزاردهنده عمل می کند !

by | فروردین , ۴ , ۱۳۹۶

پایگاه هواداران منچستر یونایتد-ستاره سوئدی به سرعت در تئاتر رویاها به یک مهره ارزشمند تبدیل شده است و در داخل و خارج از زمین همیشه می خواهد یک برنده باشد.

آندر هررا هم تیمی زلاتان ابراهیموویچ در منچستر یونایتد این بازیکن را یک نابغه نامیده است اما این بازیکن اسپانیایی به شوخی گفته است که زلاتان بعضی اوقات آزاردهنده عمل می کند و یک مزاحم است.

هررا در مورد ابراهیموویچ به مارکا گفت:

او یک نابغه است.او می تواند گفت که ۳۰ گل به ثمر می رساند و این نشان می دهد که او بهترین است زیرا او می تواند با آن به هر چیزی دست پیدا کند.او بسیار خوب است و می تواند آن را انجام دهد.

اما او ( هررا ) اضافه کرد:

ابراهیموویچ می تواند آزار دهنده باشد زیرا او می خواهد به همه چیز دست پیدا کند و یک پیروز باشد حتی در فوتبال – تنیس.

همچنین در مورد هم بازی وی پل پوگبا نیز صحبت هایی به میان آمده است و هررا در مورد هم بازی اش در خط هافبک که گران قیمت ترین بازیکن تاریخ می باشد گفته است:

زمانی که در مورد رقم ها صحبت می شود او کمی دچار مشکل می شود چیزی که در مورد همه اتفاق می افتد به جز لیونل مسی در بارسلونا و کریستیانو رونالدو در رئال مادرید اما او ۷ گل به ثمر رسانده است و چندین موقعیت نیز برای تیم به وجود آورده است.

جدا از اینکه هررا از بازی کنار ابراهیموویچ و پوگبا خوشحال می باشد این هافبک امیدوار است که داوید دخیا هم وطنش برای دوران طولانی مدتی در تئاتر رویاها باقی بماند.شایعات زیادی به گوش می رسد که رئال مادرید بار دیگر برای جذب دخیا پیشنهادی داده است.

 او گفت:

آروز می کنم که بتوانم برای مدت طولانی در کنار دخیا بازی کنم برای من او بهترین است.قبل از آن هیچ دروازه بانی نتوانسته بود به مانند او بهترین بازیکن تیم لقب گیرد و هواداران او را به مدت ۳ سال بهترین بازیکن تیم لقب دادند.او یک پدیده می باشد و واکنش های او یک هدیه بزرگ است.من می خواهم او این راه را ادامه دهد و اگر بخواهد می تواند به یک اسطوره بزرگ در یونایتد تبدیل شود.انتقال او به مادرید نمی تواند به این خوبی پیش رود و این اتفاقات را برای او تکرار کند.این چیزی است که در مورد او می توان گفت.

۰ Comments