جایگزین مسیر

هررا:برای تمامی جامها خواهیم جنگید

by | بهمن , ۷ , ۱۳۹۶

هررا:برای تمامی جامها خواهیم جنگید

پایگاه هواداران منچستریونایتد – آندر هررا هافبک متعصب منچستریونایتد اصرار دارد که به همراه هم تیمی هایش برای بدست آوردن تمامی جامها خواهند جنگید.

هررا در بازی دیشب مقابل یئوویل تاون ۱۵۰امین بازی خود را برای منچستریونایتد انجام داد و موفق شد یک گل نیز به ثمر برساند.در ادامه مصاحبه ی هررا با سایت رسمی باشگاه را با هم میخوانیم:

ما دو فصل قبل موفق شدیم FA cup را بالای سر ببریم و فصل قبل نیز سه جام بردیم.بنابراین فلسفه ی این باشگاه بر روی بردن جامها بنا شده است و ما در هیچ رقابتی پا پس نخواهیم کشید و برای تمامی جامها خواهیم جنگید.

آندر هررا از عملکرد هم تیمی هایش در بازی دیشب و بخصوص الکسیس سانچز بسیار خرسند بود:

بازی در مقابل آنها اصلا آسان نبود.یئوویل شانس اول گلزنی بازی را ایجاد کرد اما رومرو به خوبی در مقابل این توپ ایستادگی نمود.او یکی از بهترین دروازه بانان جهان است.اما بعد از آن ما بسیار جدی بازی کردیم و هیچ اشتباهی مرتکب نشدیم و توانستیم بر حریف خود غلبه نماییم.بنابراین من بسیار خوشحالم.

الکسیس بسیار عالی بازی کرد اما چیزی که من در مورد او بسیار دوست دارم این است که هنگامی که خودش یا تیم توپ را از دست میدهد،به شدت برای به دست آوردن آن تلاش میکند.او اولین مدافع تیم ماست و این برای تیم بسیار مهم است.قطعا کیفیت او برای ما بسیار مهم خواهد بود اما من نحوه ی جنگیدن و دفاع کردن او را بسیار دوست دارم.

هررا معتقد است هم تیمی هایش باید به گلزنی ادامه دهند و جدال بعدی در لیگ برتر مقابل تیم تاتنهام را بسیار حیاتی دانست:

جسی دوباره گلزنی کرد،لوکاکو هم که این فصل فرم بسیار خوبی دارد و ماتا از کیفیت بسیار بالایی برای بازی در سمت راست برخوردار است.الکسیس هم خیلی خوب گلزنی میکند و در خط هافبک نیز مروان(فلایینی)پوگبا و ماتیچ با شوت های بسیار خوب خود میتوانند برای تیم گلزنی کنند.

من فکر میکنم ما باید به ادامه ی فصل بسیار خوشبین باشیم.اما این را هم میدانیم که اگر در لیگ برتر یک ثانیه به خواب بروید،هر تیمی میتواند شما را  شکست دهد،بنابراین برای بازی روز چهارشنبه مقابل تاتنهام باید بسیار آماده باشیم.

۰ Comments