جایگزین مسیر

هریسون:عدنان می تواند رونالدو بعدی باشد

by | مرداد , ۲۹ , ۱۳۹۲

اریک هریسون معتقد است که ستاره جوان منچستریونایتد عدنان یانوزای پتانسیل تبدیل شدن به کریستیانو رونالدو دیگری را دارد.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – هریسون 75 ساله همان کسی است که مربی کلاس 92 مشهور یونایتد بوده است, مربی بازیکنان جوانی همچون دیوید بکهام, نیکی بات, پل اسکولز, رایان گیگز و برادران نویل بوده است, بازیکنانی که پس از پرورش یافتن زیر نظر هریسون به تیم اصلی راه یافتند و در ترکیب سرآلکس فرگوسن, مبدل به اسطوره های باشگاه شدند.

اکنون هریسون تحت تاثیر استعداد تازه یونایتد, یانوزای قرار گرفته است و عملکرد او در تور پیش فصل تیم, توجه این مربی کهنه کار را جلب کرده است.

این بازیکن جوان بلژیکی با مهارت های خیره کننده اش و پاهای سریعی که دارد در بازی قدردانی از ریو فردیناند در اویال ماه جاری, هواداران حاضر در الدترافورد را هیجان زده کرد و هریسون در آن بازی, سایه هایی از بازیکن سابق یونایتد, رونالدو را در بازی این بازیکن 18 ساله دیده است.

هریسون به Manchester Evening News گفت: یانوزای بی نظیر است و من فکر می کنم بازی او شبیه به کریستیانو رونالدو است. او همچون ویلفرد زاها می تواند مدافعان را دریبل بزند, من فکر می کنم کیفیتی بی نظیر در این بازیکن وجود دارد.

پس از به نمایش گذاشتن عملکردی تاثیرگذار در تور پیش فصل با به نمایش گذاشتن, تعادل, قدرت شوتزنی و اعتمادبه نفس در کنترل توپ, با ستاره پرتغالی مورد مقایسه قرار گرفته است. تنها او شباهت هایی با رونادو ندارد, در روزی که این بازکن متولد شده است یعنی 5 فوریه, ستاره بارسلونا نیمار نیز متولد شده است.

.

article-0-1AE78201000005DC-694_634x422

.

جسی لینگارد نیز بازیکن جوان دیگری بود که تحت هدایت دیوید مویز نمایش درخشانی در تور پیش فصل تیم داشت, با بازی در پست هافبک هجومی برترین گلزن تیم با 4 گل زده در تور پیش فصل تیم در آسیا و استرالیا بود, هریسون نیز امیدوار است, این بازیکن 20 ساله شانس درخشش در رقابت های لیگ برتر در فصل جاری را داشته باشد.

“به نظر من, جسی از همه جلوتر است, از لحاظ تکنیک, او نابغه است. او می تواند توپ را کنترل کند و او همیشه در مکان درستی قراردارد که شاخص بسیار مهمی در لیگ برتر محسوب می شود. او ویژگی های بی نظیری دارد و بازیکن خوبی است که مشخصه بسیار مهمی می باشد.”

.

article-0-1B4F4B4F000005DC-613_634x479

.

“من فکر می کنم, بدون شک سرمربی جدید به ستارگان جوان فرصت خواهد داد. من با رایان گیگز و فیل نویل صحبت کرده ام و همه تحت تاثیر مربیگری او قرار گرفته اند. ما همه برای او آرزوی موفقیت می کنیم, همانطور که می دانیم فشار در یونایتد به سرعت ایجاد می شود ام من فکر می کنم او به فرصت دادن به جوانان ادامه خواهد داد.”

 

۰ Comments