جایگزین مسیر

وارنوک: منچستر یونایتد به یک مهاجم نوک دیگر نیاز دارد

by | مهر , ۱۴ , ۱۳۹۹

کاونون هواداران منچستر یونایتد-بنا به گفته های وارنوک , شیاطین سرخ به یک مهاجم نوک دیگر نیاز خواهد داشت.

استفنن وارنوک مدافع سابق تیم های لیورپول و بلکبرن در برنامه Deadline Day: The Football Show در اسکای اسپورتس در مورد نقاط ضعف منچستر یونایتد به صحبت پرداخته است.

استفن وارنوک به Deadline Day: The Football Show گفت:

در خط دفاعی آنها در هر کجای زمین که ببینید حضور دارند.آنها در حال تلاش هستند تا در این فصل سازگاری در خط دفاعی به وجود آورند.این موردی نیست که منچستر یونایتد به مدافع و دفاع وسط در کلاس جهانی نیاز داشته باشد , این در مورد تصمیم گیری بهتر می باشد.

من فکر می کنم شما می توانید با بازیکنانی که به دست آورده اید پیشرفت کنید. فکر می کنم صد درصد امکان پذیر می باشد.به نظر من همه چیز رو به جلو حرکت خواهد کرد اما آنها از نظر دفاعی در همه جای زمین حضور دارند.کمبود ارتباط بین آنها وجود دارد و اینکه درک مکانی از همدیگر ندارند.تصمیم گیری آنها بعضی اوقات به مانند بازیکنان زیر ۱۴ سال است, این ویژگی های ساده دفاعی است اما این چیزی است که در این فصل از رقابت های لیگ برتر وجود دارد.

همچنین او درباره نیاز منچستر یونایتد به یک مهاجم نوک دیگر گفت:

من فکر می کنم منچستر یونایتد هنوز به یک شماره ۹ دیگر نیاز دارد زیرا در صورتی که مصدومیتی به وجود آید تنها به میسون گرینوود , آنتونی مارسیال و مارکوس راشفورد ختم خواهد شد پس آنها به کیفیت در وسط خط هجومی نیاز خواهند داشت.هنوز هم فکر می کنم به یک مدافع میانی نیاز دارند اما اگر احساس کنند که بازیکنی با یک قیمت خوب در دسترس نباشد سپس آنها باید در زمین تمرینی تلاش کرده و پیشرفت کنند.رابطه بین اریک بایی و هری مگوایر یا ویکتور لیندلوف و مگوایر نیاز به تمرینات مداوم تری دارد.

۰ Comments