جایگزین مسیر

والنسیا: هنوز می خواهم به همراه این باشگاه پیروز شوم و برای آن مبارزه کنم.

by | فروردین , ۱۷ , ۱۳۹۷

پایگاه هواداران منچستریونایتد: در حالی که آنتونیو والنسیا برای انجام 325 ـمین بازی خود برای منچستریونایتد آماده می شود ، می گوید میل او برای برای موفقیت بیشتر به همراه باشگاه بسیار زیاد است و حس می کند در بهترین فرم خود قرار دارد.

در حالی که این ملی پوش اکوادوری که در حال گذراندن نهمین فصل خود در الدترافورد می باشد ، در 2 فصل گذشته به طور منظم بازوبند کاپیتانی را پوشیده است و در این مدت یکی از با ثبات ترین بازیکنان باشگاه بوده است.

والنسیا که برای حضور در بیستمین دربی منچستر خود در روز شنبه آماده می شود اصرار دارد که چیز های خیلی بیشتری برای ارائه و بدست آوردن به همراه باشگاه دارد.

او به شبکه MUTV گفت:

من بسیار مفتخرم که لباس یونایتد را بر تن می کنم و در این باشگاه بزرگ حضور دارم. در این سن احساس خوبی دارم و به آینده می نگرم.من می خواهم در تمام بازی ها بازی کنم ، می خواهم بیشتر برنده شوم ، می خواهم برای این باشگاه مبارزه کنم. من احساس خوبی دارم. وضع فیزیکی من عالی است پس چرا نتوانم چیز های بیشتری بدست آورم؟

بستن بازوبند کاپیتانی باشگاهی مانند منچستریونایتد برای من افتخار بزرگی و سرشار از غرور است. من خیلی به این کار افتخار می ورزم و امیدوارم به خوبی در حال انجام دادن این کار باشم.

او همچنین به بحث در مورد دربی روز شنبه مقابل منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد پرداخت:

اعتماد به نفسمان بسیار بالاست.ما بازی های خوبی انجام دادیم و نتایج خوبی در 4 بازی اخیر لیگ داشته ایم.شکر خدا من شانس بازی کردن در چندین دربی را داشته ام و حالا فکر میکنم موضوع مهم بعد از کلی آماده سازی این است که با آرامش ذهنی به سراغ این بازی برویم و امیدوارم خرسند از این بازی خارج شویم و هواداران از عملکرد ما راضی باشند.

گفتنی است که شیاطین سرخ روز شنبه 18 فروردین در چارچوب هفته سی و سوم لیگ برتر به مصاف آبی های شهر منچستر در ورزشگاه اتحاد خواهند رفت ، اگر سیتی بتواند در این بازی به پیروزی برسد قهرمانی خود را در این فصل لیگ برتر مسجل خواهد کرد.

۰ Comments