جایگزین مسیر

ون خال:یونایتد بزرگترین باشگاه دنیاست.

by | اردیبهشت , ۱۸ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران –

دیگر باید بدون هیچ شکی ون خال را مربی یونایتد بدانیم.او خود نیز اغراق کرد که بعد از جام جهانی دوست دارد راهی اولدترافورد شود.

ون خال هلندی در مصاحبه ای با شبکه بی بی سی اعلام کرد که ارزو دارد در یونایتد مربی گری کند و یونایتد بهترین باشگاه جهان است.

ون خال در این مصاحبه فت:

“من در بیشتر باشگاه های بزرگ دنیا کار کرده ام اما مطمئنم یونایتد بزرگترین باشگاهی است که در جهان وجود دارد و من همیشه امیدوار بودم در این تیم کار کنم و حضور در این تیم برایم ارزوست.

من بسیار خوشحالم که اصلی ترین گزینه برای هدایت یونایتد هستم و باید باشگاه تصمیمش را بگیرد.شما رسانه ها همیشه عجولانه برخورد می کنید در حالی که یونایتد در حال فکر کردن در مورد انتخاب من است شماها من را مربی یونایتد کرده اید که نباید اینکار صورت می گرفت.

از شما می خواهم صبر کنید و منتظر باشید ببینید تا چه اتفاقی می افتد.

یونایتد از ریشه تیم خوبی است و این کار مربی را راحت می کند و من اگر بتوانم روی نیمکت شیاطین سرخ بشینم به نظرم نیروی لازم برای کسب عناوین و ادامه راه سرالکس در 25 سال اخیر را دارم.

اما باز هم می گویم خودسرانه خبری را انتشار ندهید و بگذارید کار با روال خودش دنبال شود.”

با توجه به این مصاحبه از ون خال 62 ساله به نظر می اید او در اینده ای نه چندان دور در یونایتد باشد.این در حالی است که خیلی از منابع انگلیسی معتقدند ون خال حتی برای جذب بازیکن گزینه هایی را به یونایتد داده است.

به نظر نمی اید تا 10 روز اینده مربی یونایتد مشخص نشده باشد.

 

 

۰ Comments