جایگزین مسیر

ون گال,رابین ون پرسی را کاپیتان خود می داند

by | اردیبهشت , ۲۹ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-لوییس ون گال در نظر دارد رابین ون پرسی را در منچستر یونایتد کاپیتان خود معرفی کند رابین در بازی دوستانه هلند در برابر اکوادور کاپیتان هلند بود.

رابین ون پرسی در برابر اکوادور گل بسیار عالی را برای هلند به ثمر رساند و از سال گذشته به عنوان کایپتان هلند زیر نظر ون گال معرفی شده است و انتظار می رود این مربی هلندی اوایل این هفته به عنوان مربی جدید منچستر یونایتد انتخاب شود و قصد دارد این بازیکن را کاپیتان منچستر یونایتد نیز انتخاب کند.

ون گال به خبرنگاران گفت:من از عملکرد او راضی هستم اما او یک کایپتان فوق العاده می باشد و این واقعا مهم است.من فکر می کنم کاپیتان ها باید تمام تاکتیک ها را در زمین به بازیکنان گوش زد کنند که رابین به خوبی از آن بهره مند است.

نه تنها در مورد فوتبال و تاکتیک آنچه در زمین اتفاق می افتد مانند یک زندگی است که رابین به خوبی از پس آن بر می آید.

من فکر می کنم این واقعا برای ما مهم است من باور دارم به همراه ون پرسی همه فلسفه فوتبال را به خوبی در زمین پیاده می کنیم.

ون گال در تابستان باید کاپیتان خود را بعد از رفتن نمانیا ویدیچ به اینتر میلان انتخاب کند تصور می شد که وین رونی کریک و فلچر گزینه های مناسبی برای کاپتانی منچستر یونایتد باشند اما رابطه عالی ون گال و ون پرسی که قبلا نیز کاپیتان آرسنال بوده است باز یک بار دیگر کاپیتان تیم دیگر یعنی منچستر یونایتد شود.

ون پرسی تنها دو فصل در اولدترافورد حضور داشته است و نقش مهمی در قهرمانی شدن منچستر یونایتد در سال 2013 تحت هدایت سرالکس فرگوسن داشت و با این تیم با اختلاف زیادی به قهرمانی لیگ برتر رسید.

نظر شما در مورد کاپیتان بعد یونایتد چیست؟انتخاب شما چه کسی می باشد؟

۰ Comments