جایگزین مسیر

وودوارد تایید کرد:تابستان شلوغی در انتظار منچستریونایتد می باشد

by | بهمن , ۲۴ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد.مدیر اجرایی باشگاه منچستریونایتد تایید و اعلام کرد منچستر خرج بی سابقه ای برای خرید بازیکن در تابستان آتی خواهد داشت.

اد وودوارد که در نقش مدیر اجرایی در هیئت مدیره باشگاه منچستریونایتد حضور دارد چراغ سبز خود را برای خرید های بزرگ برای یونایتد نشان داد.

او می خواهد به مویس برای خرید بازیکن های مورد نیازش در تابستان تمام کمکش را بکند تا با تزریق بازیکنان جدید اوضاع باشگاه که چندان خوب نیست را بهبود دهند.

مویس در تابستان گذشته و ژانویه 65 میلیون پوند خرج کرد و خوان ماتا از چلسی و مارونه فلینی از اورتون را به الدترافورد آورد.

اما به نظر می رسد مویس می خواهد با باشگاه های بزرگ اروپایی در فصل نقل و انتقالات تابستان رقابتی سنگین داشته باشد.

اد وودوارد در مصاحبه با Express در این مورد گفت:”این منصفانه است که به ما بگویند برای تقویت تیم متمرکز شویم.”

“برخی از خرید های ما نشان می دهد که ما قدرت کافی برای خرج برای به خدمت گیری بازیکن داریم و می توانیم این کار را انجام دهیم.”

“اولین کار و استراتژی ما ساخت تیمی است که بتواند برای قهرمانی ها و جام ها بجنگد.”

برخی بازیکنان در باشگاه هستند که ممکن است در تابستان آتی به فروش برسند.”

این نظر وودوارد نشان می دهد 122 میلیون پوندی که در سه ماه اخیر من یونایتد به دست آورده است می تواند برای خرید و آوردن نام های بزرگ به الدترافورد مورد استفاده قرار گیرد.

لازم به ذکر است منچستریونایتد دیشب در بازی مقابل تیم آرسنال در ورزشگاه امارات با نتیجه ی 0-0 به پایان رساند و این باعث شد یونایتد در همان رده ی هفتم بماند.

تیم مویس تا به اینجای فصل 8 باخت داشته است و این نتایج وی را مجبور خواهد کرد برای خرید بازیکن های جدید اقدام نماید.

خود مویس هم می داند باید خرید های بزرگی انجام دهد و اگر می خواهد هواداران را متقاعد کند باید در مورد این موضوع جدی باشد.

به نظر می رسد مهم ترین کاری که باید وودوارد و مویس انجام دهند تمدید قرارداد وین رونی باشد زیرا قرارداد وی در تابستان 2015 تمام می شود و ممکن است به زودی اخبار در مورد تمدید وی را بشنویم.

۰ Comments