جایگزین مسیر

ویدیچ:یونایتد می تواند قهرمان اروپا شود

by | شهریور , ۲۲ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-نمانیا ویدیچ کاپیتان شیاطین سرخ باور دارد تیمش توانایی قهرمانی اروپا را دارد.

منچستریونایتد بین سال‌های 2008 تا 2011 و طی چهار سال موفق شد سه بار راهی فینال لیگ قهرمانان اروپا شود.

آنها یک سال قهرمان شدند و دو بار هم در فینال به بارسلونا باختند اما در سال 2012 در مرحله گروهی لیگ قهرمانان حذف شدند. یونایتدها سال گذشته نیز به دست رئال مادرید در مرحله نخست حذفی از گردونه رقابت‌ها کنار رفتند. اکنون کاپیتان نمانیا ویدیچ که در سال 2008 موفق شده قهرمان اروپا شود بر این باور است که دیوید مویس، سرمربی جدید منچستریونایتد می‌تواند به همراه شیاطین سرخ بار دیگر این عنوان را برای باشگاه به ارمغان آورد.

ویدیچ در این مورد به Sport Magazine گفت: فکر می‌کنم در فصل جاری می‌توانیم به مرحله‌های پایانی لیگ قهرمانان برسیم و اگر کمی شانس بیاوریم، بله، می‌توانیم جام قهرمانی را هم بالای سر ببریم. هشت سال است که در منچستریونایتد حضور دارم. سه بار در فینال، یک نیمه نهایی، دو بار هم در یک چهارم نهایی حضور داشته‌ام. این نشان می‌دهد که یونایتد همواره به مراحل پایانی رسیده است. امیدوارم بتوانیم در سال جاری نیز این کار را انجام دهیم. اگر فصل گذشته کمی شانس همراهمان بود می‌توانستیم با شکست دادن رئال مادرید به یک چهارم نهایی برسیم. کسی چه می‌داند بعد از آن چه اتفاقی می‌افتاد؟

نمانیا ویدیچ در ادامه از تیم‌های رئال مادرید، بایرن مونیخ و بارسلونا به عنوان تیم‌‌هایی یاد کرد که شانس بیشتری نسبت به یونایتد برای قهرمانی در اروپا برخوردار هستند.

برگرفته از خبرگزاری فارس

۰ Comments