جایگزین مسیر

ویدیچ:یونایتد هنوز می تواند قهرمان شود

by | دی , ۲۸ , ۱۳۹۲

نمانیا ویدیچ معتقد است منچستریونایتد هنوز توانایی کسب دوباره عنوان قهرمانی لیگ برتر در فصل جاری را دارد.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – علی رغم اینکه اکثر کارشناسان شیاطین سرخ را در جمع مدعیان قهرمانی در فصل جاری لیگ برتر نمی بینند به دلیل اینکه آنها پس از 21 بازی 11 امتیاز از صدرنشین لیگ آرسنال فاصله دارند, اما مدافع باتجربه یونایتد, ویدیچ معتقد است نباید یونایتد را در جمع مدعیان ندید زیرا بازی های بسیتر زیادی هنوز باقی مانده است.

ویدیچ در آستانه بازی برابر چلسی در استمفورد بریج گفت: من تسلیم نشده ام, هنوز نه.

“6,7 بازی آینده وضعیت ما را در جدول تعیین خواهد کرد. نتایجی که ما بدست خواهیم آورد, هدف ما را در فصل جاری مشخص خواهد کرد.”

“بازی خارج از خانه با چلسی دیداری سخت است. اگر ما پیروز آن دیدار باشیم, 6 امتیاز با آنها فاصله خواهیم داشت. این مسئله هنوز فرصتی به ما می دهد تا درباره قهرمانی در لیگ فکر کنیم.”

“من می دانم که در این لحظه این حرف من به نظر صحیح نمی رسد. اما با چند برد پشت سرهم ما هنوز می توانیم برای قهرمانی مبارزه کنیم.”

“من نمی گویم که ما باید قهرمان شویم. اما اگر ما مبارزه کنیم, از همین لحظه ما می توانیم جایگاه خودمان را در جدول ببینیم.”

“من هم اکنون به جدول نگاه نمی کنم. من منتظر هستم تا چند بازی را پشت سر هم پیروز شویم, آن وقت من دوباره به جدول نگاه خواهم کرد.”

“مهم است که ما به این ترتیب که چند نتیجه خوب بگیریم  و سپس نتایج بدی میگیریم, عمل نکنیم.”

“ما به ثبات نیاز داریم. ما لزوما به دنبال به نمایش گذاشتن عملکردهایی بی نظیر نیستیم, ما تنها نیاز داریم که در چند بازی پشت سر هم پیروز شویم تا بدانیم که همه چیز در مسیر درست پیش می رود.”

۰ Comments