جایگزین مسیر

ویدیچ تمرکز خود را بر روی وظیفه اش در یونایتد گذاشته است

by | اسفند , ۲۵ , ۱۳۹۲

نمانیا ویدیچ اعتراف می کند که از اینکه دوران حضورش در منچستریونایتد به اتمام می رسد, ناراحت است اما مصمم است تا به حضور خود در الدترافورد به بهترین شکل ممکن پایان دهد.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – کاپیتان شیاطین سرخ, در پایان فصل پس از 8 سال حضور در الدترافورد, یونایتد را ترک خواهد کرد و درباره دوران حضورش در یونایتد صحبت می کند که افتخارات بسیاری برای او در مدت زمانی کم به ارمغان آورده است.

شرایطی عجیبی برای این مدافع صرب بوجود آمده است او در پایان فصل منچستریونایتد را به مقصد اینترمیلان ترک خواهد کرد اما بر روی وظیفه ای که در حال حاضر در یونایتد دارد, تمرکز کرده است بخصوص  4 بازی پیش روی یونایتد که ماه مهمی برای یونایتد محسوب می شود.

ویدیچ به شبکه باشگاه گفت:

در پایان فصل, بخش بسیار مهمی از زندگی و دوران حرفه ای بازیگری من به اتمام خواهد رسید و این اتفاق غم انگیزی است.

من اخیرا درباره دورانی که اینجا سپری کرده ام, فکر می کنم, به خاطرات خوب و بد فکر می کنم. من بخشی از این موفقیت های بسیاز زیاد بوده ام و با افراد بسیار زیادی کار کرده ام که به من کمک کرده اند تا در مقام یک بازیکن فوتبال پیشرفت کنم.

اما این حقیقتی است که وجود دارد, زندگی همین است و شما باید به حرکت خود ادامه بدهید. من به دنبال چالش تازه ای هستم اما هنوز چالش های بسیاری اینجا برای من وجود دارد.

ما پیش روی خود بازی های مهمی داریم و من می خواهم سهمی در این بازی ها داشته باشم و تا آنجا که در توان دارم به باشگاه کمک کنم تا از این دوران سخت عبور کند.

ما بازی برابر لیورپول داریم و سپس مقابل المپیاکوس, وستهام و سیتی بازی می کنیم. ما باید در این دیدارها خوب بازی کنیم.

مهم تر از همه, ما باید بازی های خانگی خود را ببریم, دیدارهایی که آسان نخواهند بود. ما چند نتیجه بد در الدترافورد کسب کرده ایم, به همین خاطر باید مشکل تیم را پیدا کنیم و شرایط را تغییر بدهیم.

۰ Comments