جایگزین مسیر

وین رونی آماده بازی در دربی منچستر است

by | آبان , ۶ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران:تیم‌های فوتبال منچسترسیتی و منچستریونایتد یک شنبه شب در چارچوب رقابت‌های هفته دهم لیگ برتر در ورزشگاه اتحاد نخستین دربی شهر منچستر در فصل جاری را برگزار خواهند کرد.

وین رونی که روز گذشته در مراسم رونمایی از اسپانسر جدید باشگاه یعنی کمپانی تولید ساعت «Bulova» حضور داشت پای راست خود را با احتیاط خاصی حرکت می‌داد ولی یک منبع نزدیک به باشگاه منچستریونایتد در گفت‌و‌گو با روزنامه «دیلی‌میل» انگلیس خبر داد رونی پس از طی دوران محرومیتش روز گذشته همراه منچستریونایتد تمرین کرده و آمادگی کافی برای حضور در دربی منچستر را دارد.

مهاجم 29 ساله شیاطین سرخ در هفته ششم لیگ برتر در دقیقه 60 بازی با وستهام که به پیروزی 2 بر یک شیاطین سرخ انجامید خطای خشنی روی استوارت داونینگ، هافبک حریف انجام داد. این حرکت کاپیتان سرخپوشان اولدترافورد نه‌ تنها باعث اخراجش از زمین مسابقه شد بلکه اتحادیه فوتبال انگلیس هم او را با محرومیت 3 جلسه‌ای جریمه کرد.

لوک شاو، مدافع چپ منچستریونایتد در خصوص بازگشت کاپیتان این تیم که بازی‌های اورتون، وست‌برومویچ و چلسی را به دلیل محرومیت از دست داده بود، گفت:

“بازگشت رونی به ترکیب باعث تقویت هر چه بیشتر تیم می‌شود.”

در حالی که هنوز حضور رادامل فالکائو کلمبیایی در بازی مقابل منچسترسیتی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد فیل جونز به طور حتم این بازی را به دلیل مصدومیت از ناحیه ساق پا از دست خواهد داد.

۰ Comments