جایگزین مسیر

وین رونی قرارداد جدیدی با یونایتد امضا می کند

by | بهمن , ۲۷ , ۱۳۹۲

18 ماه از قرارداد کنونی وین رونی با منچستریونایتد باقی مانده است و اکنون خبر می رسد که این بازیکن برای امضا قرارداد جدید با شیاطین سرخ به توافق رسیده است.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – به گزارش روزنامه سان, وین رونی با امضا بزرگترین قرارداد تاریخ لیگ برتر تا پایان دوران بازیگری خود در الدترافورد باقی خواهد ماند.

روزنامه ها امروز گزارش دادند که رونی با امضا این قرارداد 4 و نیم ساله در هفته 300 هزار پوند حقوق دریافت خواهد کرد و ارزش این قرارداد جدید 70 میلیون پوند تخمین زده می شود. رونی با این قرارداد جدید تا سال 2018 در الدترافورد باقی خواهد ماند.

رونی پیش از این در تابستان گذشته با انتقال به چلسی لینک شده بود, اما اکنون در شرایطی که تنها 18 ماه از قرارداد کنونی رونی که باعث می شود او هر هفته 250 هزار پوند بگیرد, باقی مانده است, روزنامه سان می گوید علی رغم اینکه هنوز هیچ خبر رسمی از سوی باشگاه منچستریونایتد این ادعا را تایید نکرده است, بالاخره آینده رونی مشخص شده است.

در این گزارش همچنین گفته شده است که با جدایی کاپیتان فعلی تیم نمانیا ویدیچ در پایان فصل جاری, رونی بازوبند کاپیتانی را از این مدافع کهنه کار دریافت خواهد کرد.

سرمربی شیاطین سرخ تابستان گذشته آشکار ساخته بود که رونی فروشی نیست و یونایتد بارها پیشنهاد چلسی را برای خرید رونی را در تابستان رد کرد. اخیرا گزارش شده بود که باشگاه رئال مادرید نیز علاقه مند به خرید رونی می باشد.

۰ Comments