جایگزین مسیر

یوونتوس برای ویدال 50 میلیون یورو می خواهد

by | خرداد , ۷ , ۱۳۹۳

برطبق گزارشات یوونتوس قیمت فروش ویدال را 50 میلیون یورو تعیین کرده است و اگر منچستریونایتد خواهان اوست می بایست این مبلغ را بپردازد.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – بر اساس گزارش روزنامه ی معتبر ایتالیایی گاتزتا دلا اسپرت، قهرمان سری آ یوونتوس، قیمت فروش آرتورو ویدال را تعیین کرده است، و مبلغ 50 میلیون ممکن است نظر تیم خواهان او یعنی منچستریونایتد را جلب کند تا به خاطر این هافبک ملی پوش شیلیایی دست در جیب کند.

این روزنامه گزارش می دهد : ” او می تواند در طی تابستان تیمش را تغییر دهد. برای یووه، ویدال 50 میلیون یورو ارزش دارد، بسیار بیشتر از 30 یا 35 میلیون یورویی که طی مدت کوتاه قبل در مورد او تخمین زده می شد. این چیزی ست که تعیین شده است. “

این مبلغ برابر است با 40/5 میلیون پوند، که برای شیاطین سرخ یک رکورد محسوب خواهد شد، اما کمتر از مقداری ست که آرسنال برای مسوت اوزیل پرداخت.

با بودجه ی 150 یا 200 میلیونی که یونایتد برای نقل و انتقالات کنار گذاشته است، آن ها این پول را برای رخ دادن این انتقال دارند. و ویدال در عوض تقریباً میانه ی میدان تیم را گارانتی می کند و این انتقالی ست که یونایتد نمی تواند از آن چشم پوشی کند.

طبق گزارشات یونایتد قصد جذب تونی کروس و سسک فابرگاس را ندارد یا اینکه پیشنهاد از سوی خود آن ها یا تیمشان رد شده است، بستگی به این دارد که کدام را باور کنید، اما با استدلال می توان گفت که ویدال نسبت به دو گزینه ی دیگر یک انتخاب عالی محسوب می شود.

یونایتدی ها برای امضای قرارداد با او رقابت سختی با دیگر مدعیان خواهند داشت، چراکه بارسلونا یکی از مشتریان جدی اوست، همچنین رئال مادرید هم او را تحسین کرده است.

ویدال در این فصل در مجموع 18 گل برای یوونتوس به ثمر رسانده است، در حالی که 11 گلی که در سری آ به ثمر رساند تنها 5 گل کمتر از گل هایی بود که توسط تمامی هافبک های یونایتد در این فصل لیگ برتر به ثمر رسید.

او همچنین 6 پاس گل داد و به طور میانگین در هر بازی 4/1 تکل موفق داشت.

[highlight]آیا یونایتد باید انرژی و تمرکزش را برای جذب او بگذارد؟ و آیا این قیمت یک معامله ی سودآور برای تیم است؟[/highlight]

۰ Comments