جایگزین مسیر

اورا : هـرگز بـازی های سیتی را تماشا نـمی کنم

by | دی , ۲۵ , ۱۳۹۱

پیروزی 2-1 یونایتد مقابل لیورپول در روز یکشنبه به طور موقت شیاطین سرخ را در فاصله ی 10 امتیازی منچسترسیتی در صدر جدول قرار داد، اما با پیروزی 2-0 سیتی برابر آرسنال، آنها دوباره به فاصله ی 7 امتیازی منچستریونایتد رسیدند.

اما، پاتریس اورا عقیده دارد که یونایتد وقت خود را برای تماشای بازی های رقیب همشهری خود تلف نمی کند، مدافع فرانسوی می گوید که باشگاه اولدترافورد به بازی های منچسترسیتی توجهی نمی کند.

سیتی هشت امتیاز اختلاف خود با یونایتد را در چهار بازی پایانی فصل گذشته جبران کرد و  موفق شد برای اولین بار بعد از سال 1968 در لیگ قهرمان شود.

در این فصل پاتریس اورا عملکرد خیلی خوبی در لیگ برتر داشته است و 4 گل برای شیاطین سرخ به ثمر رسانده است.اورا در بازی با لیورپول هم می توانست گلزنی کند اما ضربه نهایی را ویدیچ زد و گل به نام او ثبت شد.

مدافع فرانسوی یونایتد گفت :

” من هرگز بازی های منچستر سیتی را تماشا نمی کنم که ببینم آنها چه کار می کنند؟ امسال ما بیشتر بر روی (عملکرد) خودمان متمرکز شده ایم در حالی که سال گذشته ما بیشتر نگران سیتی بودیم. ”

” (فصل قبل) توجه زیادی داشتیم که ببینیم آنها در بازی بعدی چه کار خواهند کرد ؟ ”

” اما امسال آن درباره ماست. با داشتن یک فصل خوب، ما قهرمان خواهیم شد. ”

با کسب 55 امتیاز از 22 بازی، یونایتد یک رکورد جدید را در لیگ برتر به وجود آورده است و تنها در چهار بازی پیروز نشده است.
اورا افزود:
” ما فصل گذشته را با امتیاز برابر با قهرمان لیگ به پایان رساندیم و واضح است که با اضافه شدن بازیکنانی مانند رابین ون پرسی و شینجی کاگاوا قوی تر شده ایم.”

۰ Comments