جایگزین مسیر

پوشش زنده اولین کنفرانس خبری دیوید مویز

by | تیر , ۱۴ , ۱۳۹۲

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هوادارن منچستریونایتد در ایران – در این پست قصد داریم کنفرانس خبری دیوید مویز رو با صورت زنده برای شما گزارش دهیم.

کنفرانس تا 15 دقیقه دیگه طبق سایت اسکای اسپرت آغاز خواهد شد.

________________________________________

7:10 > ما در اینجا جمع شدیم تا اولین کنفرانس خبری دیوید مویز را برگزار کنیم بعد از سال 1986 تا الان اولین بار است که کسی غیر از فرگوسن این کنفرانس را به عنوان سرمربی برگزار میکند.

7:15 >سوال های اصلی مربوط به آینده وین رونی و خریدهای احتمالی مانند تیاگو آلکانترا ستاره جوان بارسا میباشد.

7:18 > نمانیا ویدیچ  بهعنوان کاپیتان دیوید مویز را در این کنفرانس همراهی میکنه . عکاسان در حال گرفتن عکس از مربی جدید منچستریونایتد هستند.

7:21 > به گفته اسکای اسپرت این کنفرانس در سوییت اروپایی الدترافورد انجام میشه ( دقیقا نفهمیدم فکر کنم کنفرانس ها دوجا برگزار میشده قبلا! نمیدونم!)

7:27 >  نمایی از کنفرانس خبری :

 

7:32 > ظاهرا کنفرانس کم کم داره شروع میشه:

 

7:34 > به عنوان سوال اول از مویز :”احساس شما به عنوان مربی جدید یونایتد چیه؟”

مویز:”احساس باورنکردنی…من از سرالکس فرگوسن و هیئت مدیره باشگاه برای این انتخابشون تشکر میکنم.این برای من غیر قابل باور بود.من هیچ چیز نمیدونستم تا قبل تماس فرگوسن با من. او با من تماس گرفت و گفت:من بازنشسته شده ام و تو مدیر آینده ای.”

7:36 آیا شما به درستی میتوانید یونایتد را مدیریت کنی؟

مویز:”یک سرمربی فوتبال باید بتواند تیم خودشو مدیریت کنه هنوز اول راهه… برای مثال شما ممکنه در پرستون به خبوی تیمتونو مدیریت کرده باشید.باید دید مردم چی میگن آیا من تونستم باشگاه رو مدیریت کنم یا نه ولی امیدوارم که بتونم.”

7:35 مویز در مورد رونی :

“وین به هیچ عنوان فروشی نیست.او بازیکنی درخشان است.من چند جلسه با اون داشتم تا اونجا که به من مربوطه اون میمونه من بیش از پیش مشتاقم تا با هم کار کنیم ما تلاش میکنیم تا وین دوباره به آمادگی کامل برسه و به روزای اوجش برگرده.”

 

7:39 درمورد رفتار رونی:

“او بازیکنی درخشان است، ما با هم خوب هستیم و برا بار دوم میگم اون فروشی نیست”

7:44 نمانیا ویدیچ درمورد کار کردن با مویز:

“هنگامی که سرالکس بازنشتگی خود را اعلام کرد همه شگفت زده شدیم اما مویز در اورتون کاری بزرگ انجام داده است و ما همه مشتاقیم تا با او کار کنیم.”

7:45 درمورد جاه طلبی در فصل اول خود :

“موفیقت در تار و پود این باشگاه است و من مصمم هستم اولین قهرمانی خود را با باشگاه کسب کنم.”

7:46 در مورد نقل و انتقالات:

“همیشه بازیکنان بزرگی در این باشگاه بازی کرده اند ما همه سعی خود را میکنیم تا بهترین باشیم و در بالای جدول به رقابت بپردازیم. من در مورد بازیکنان باشگاه های دیگر حرف نمیزنم تا زمانی که قرارداد نبستیم اشتباهه در مورد اونها صحبت کنیم.”

 

7:47 درمورد گیگز به عنوان مربی-بازیکن:

“بهترین شخص رایان بود. او بازیکنی باور نکردنی است.او در کسب مدرک مربی گری موفق بوده درست مثل فیل(نویل) بهترین کار استافده از اعضای جوان باشگاه در کادر است.”

7:48 درمورد شروع لیگ برتر:

“من هرگز شروعی سخت تر این فصل برای یونایتد ندیدم”

 

7:49:شما به شانس و جادو در کارتان نیاز دارید؟

“امیدوارم منم مثل سرالکس که تعویض هایی جادویی داشت بتوانم موفق باشم.من وقتی اورا دیدم درمورد همه چیز صحبت کردیم از بازیکنان تا کارکنان . البته این موضوع مخفیانه بود تا 5 می”

 

7:52 درمورد وضعیت بازیکنان در تور پیش فصل:

“شک و تردید در مورد اسمالینگ و یانگ وجود دارد و نانی هم بر روی بینی خود عمل کرده.البته باید باز هم وضعیت آنها ارزیابی شود.”

7:54

 

7:56  درمورد ستارگان آینده شیاطین:

“بخش بزرگی از کار من در جوانان و آکادمی باشگاه خلاصه میشود . آنها  DNA اینجا هستند”

 

7:59 مویز درمورد اهداف اصلی خود:

“ما در همه جام ها با قدرت ظاهر خواهیم شد . من بازیکنانی بزرگ در تیمی بزرگ دارم و برای بردن جام های  زیاد به الدترافورد امده ام.”

8:00

 

8:00 درمورد خریدهای قبل از تور پیش فصل:

“صادقانه نمیتوان گفت بله قبل از تور خرید میکنیم در طول این پنجره باید با بازیکنان مذاکره کنیم.اگر شرایط مناسب باشدو موقعیت ایده آلی وجود داشته باشد میتوان گفت قرارداد نهایی میشود.”

8:02 کنفرانس خبری در این لحظه به پایان رسید. با آرزوی موفقیت برای رئیس آینده 😡

۰ Comments