جایگزین مسیر

پوگبا آماده انجام دادن اولین بازی خود برای منچستر یونایتد

by | مرداد , ۲۸ , ۱۳۹۵

پوگبا آماده انجام دادن اولین بازی خود برای منچستر یونایتد

پایگاه هواداران منچستر یونایتدپل پوگبا اعلام کرده است برای بازی روز جمعه منچستر یونایتد در برابر ساوتهمتون آماده می باشد تا به بازی گرفته شود.

پل پوگبا به دلیل محرومیتی که از یوونتوس برای او به جا مانده بود نتوانست در پیروزی ۳-۱ منچستر یونایتد در برابر بورنموث که روز یکشنبه برگزار شد برای شیاطین سرخ به میدان برود.

پوگبا به منچستر اونینگ نیوز گفت:

شما باید از مربی سوال کنید و احساس می کنم شرایط خوبی دارم و اینکه من ۱۰ روز به خوبی در تمرینات حضور داشته ام , من آماده هستم.من این شرایط را در گذشته نیز تجربه کرده ام زمانی که در جام جهانی ( دو سال گذشته ) و سه سال پیش در بازی های زیر ۲۰ ساله های جهان به میدان رفتم پس من خوب و آماده می باشم.این در مورد بدن شما می باشد و اینکه در تعطیلات نیز تمرین کرده ام.

پوگبا با رقمی معادل ۸۹ میلیون پوند به منچستر یونایتد پیوست و اینکه بالاتر از گرت بیل که در سال ۲۰۱۳ به رئال مادرید پیوسته بود قرار گرفته است.

او گفت:

من تنها با بازی کردن فوتبال خوشحال می شوم و اینکه در مورد مسائل دیگر حتی به آنها فکر نیز نمی کنم.آروزی من همیشه این بوده است که تک باشم و بهترین.بنابریان هدف این است که در لیگ به پیروزی دست پیدا کنیم.ما می خواهیم به لیگ قهرمانان بازگردیم زیرا ما به آنجا تعلق داریم.

۰ Comments