جایگزین مسیر

پیشنهاد اینتر برای پاتریس اورا

by | اردیبهشت , ۲۲ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-اسکای اسپورت متوجه شده است که اینتر میلاد در حال تدارک پیشنهادی است تا پاتریس اورا را در این تابستان به خدمت بگیرد.

قرارداد پاتریس اورا در این تابستان به پایان می رسد و هیچ توافقی برای تمدید قرارداد بین دو طرفین حاصل نشده است.

منچستر یونایتد با تعداد زیادی از مدافع چپ های اروپا لینک شده است و مهمترین آنها لوک شاو دفاع چپ ساوتهمتون است که می تواند جانشین پاتریس اورا در یونایتد شود.

تعدادی دیگر از باشگاه ها نیز به دنبال اورا می باشند که موناکو باشگاه سابق اورا نیز می خواهد پاتریس را به خدمت بگیرد اما به نظر می رسد اینتر میلان برای به خدمت گرفتن این بازیکن 32 ساله شانسش بیشتر از دیگر تیم ها می باشد.

اینتر میلان پس از عملکرد بسیار ضعیف در سری آ می خواهد تیم خود را دچار تغییراتی دهد و از همین رو می خواهند با تجربه ای که اورا دارد او را در این تابستان به سن سیرو منتقل کنند.

اورا را باید بازیکن اینتر بدانیم او نیز می خواهد مانند نمانیا ویدیچ به اینتر میلان منتقل شود ویدیچ نیز در این تابستان قرارداش به یونایتد به پایان می رسید که از همین رو اینتر میلان او را به خدمت گرفت و اورا نیز قرارداش با یونایتد رو به اتمام است و می خواهد به نمانیا در اینتر بپیوندد.

اورا در سال 2006 از موناکو به منچستر یونایتد منتقل شد و از زمان حضورش در یونایتد دفاع چپ ثابت یونایتد بوده است و در این تیم به موفقیت های زیادی دست پیدا کرد.

۰ Comments