جایگزین مسیر

پیشنهاد جدید یونایتد برای روبن,50 میلیون یورو

by | خرداد , ۳۰ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

روزنامه معتبر بیلد آلمان مدعی شد ون خال دست بردار ستاره ی هلندی تیم بایرن نیست و می خواهد با یک پیشنهاد 50 میلیون یورویی سران این باشگاه را مجبور به فروش روبن کنند.روبن تا سال 2017 با این تیم آلمانی قرارداد دارد.

روبن که با بازی های خود نشان داده است یکی از آماده ترین ها می باشد به ادعای بیلد با یک رکورد نقل و انتقالاتی احتمال دارد راهی اولدترافورد شود.

روبن رابطه ی بسیار خوبی با ون خال دارد اما حدود یک ماه پیش او در مصاحبه ای اعلام کرد از بازی در بایرن مونیخ خوشحال است و قصد ندارد راهی اولدترافورد شود.

اما این برای آن زمانی بود که یونایتد پیشنهاد 50 میلیون یورویی برای او نداشت و به نظر می آید در صورت ارائه دادن این پیشنهاد بایرن راضی به جداشدن روبن شود و او هم راهی جز پیوستن به منچستریونایتد را ندارد.

بایرن هیچ گونه مشکل مالی ندارد که با این پیشنهاد وسوسه شود اما آنها با حذف در برابر رئال مادرید حدود 27 میلیون یورو ضرر داشته اند و این بهترین فرصت برای جبران این ضرر است.

روبن سابقه ی بازی در لیگ جزیره را هم دارد و حدود دو سال در تیم چلسی بازی کرد اما فروغ چندانی نداشت.

روبن نشان داده استه به همراه ون پرسی می تواند یک زوج وحشتناک را ایجاد کند و حال به این جمع رونی را هم اضافه کنید و در صورتی که او به شیاطین سرخ بپیوندد یک مثلث بی رحم تشکیل می شود.

شما با خرید روبن توسط ون خال موافقید؟

۰ Comments