جایگزین مسیر

پیش بازی:نورویچ سیتی – منچستریونایتد|لیگ برتر

by | دی , ۷ , ۱۳۹۲

شیاطین سرخ پس از شکست دادن ببرها در بازی روز پنجشنبه در ورزشگاه کی سی, اکنون در ادامه بازی های بکسینگ دی لیگ برتر, در ورزشگاه کراون رود به مصاف قناری ها می روند.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – این بازی امروز شنبه 7 دی 1392 ساعت 18:30 دقیقه به وقت ایران در ورزشگاه خانگی نورویچ سیتی, کراون رود برگزار خواهد شد. به گفته مسئولان صدا و سیما, این بازی به طور مستقیم از شبکه ورزش سیما پخش خواهد شد.

 

.

نگاه کلی:

منچستریونایتد بازی های باکسینگ دی را با پیروزی 3 بر 2 برابر هال سیتی روز پنجشنبه آغاز کرد. این پیروزی, پنجمین برد پیایی مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر در تمام تورنمنت ها بود و شاگردان دیوید مویز امیدوار هستند, این عملکرد چشم نواز را در بازی برابر نورویچ سیتی در کراون رود نیز ادامه دهند. قناری ها تنها یک بازی از 5 بازی خود در ماه دسامبر را با پیروزی پشت سر گذاشته اند و اخیرا در بازی آخر خود برابر فولهام تن به شکست دادند, شکستی که باعث شد, آنها در رتبه 14 جدول رقابت های لیگ برتر قرار بگیرند.

.

مصدومان هر دو تیم:

آنتونیو والنسیا به خاطر دریافت پنجمین کارت زرد خود در بازی برابر هال نمی تواند در این دیدار شیاطین را همراهی کند. حضور رافائل نیز به دلیل مصدومیت کشاله ران در هاله ای از ابهام قرار دارد. فیل جونز نیز به دلیل مصدومیت زانو نمی تواند بازی کند, اما مایکل کریک می تواند پس از بهبودی از مصدومیت آشیل دوباره برای یونایتد از ابتدا بازی کند.

نورویچ نیز مطمئنا بدون مایکل ترنر(محرومیت) در این بازی باید به مصاف یونایتد برود, آنتونی پیلینگتون, الیوت بننت و آلکساندر تتی نیز نمی توانند در این بازی حضور داشته باشند. جانی هوسون به تازگی از مصدومیت کمر بهبود یافته است.

.

مربی حریف:

کریس هوتون از ژوئن 2012 که هدایت قناری ها را برعهده گرفته است, عملکرد خوبی در نورویچ داشته است. قبل از مربیگری در نورویچ, این مدافع سابق تاتنهام هاتسپر و ایرلندجنوبی به خاطر مربیگری در نیوکاسل یونایتد و رساندن بیرمنگهام به بازی های حذفی دسته اول مشهور بوده است.

.

آخرین مصاف هر دو تیم:

در اوایل فصل جاری شیاطین سرخ از چارچوب رقابت های جام اتحادیه در الدترافورد با 4 گل نورویچ را شکست دادند. خاویر هرناندز, مهاجم مکزیکی شیاطین سرخ دو گل یونایتد در آن بازی را به ثمر رساند. فیل جونز نیز با ضربه والی تماشایی گل سوم شیاطین سرخ را به ثمر رساند, قبل از اینکه فابیو, گل چهارم شیاطین سرخ را در آن بازی به ثمر برساند.

.

آیا می دانستید؟

رونی 150 امین گل خود برای یونایتد در لیگ برتر را در بازی قبلی به ثمر رسانده است, او اکنون با این گل به همراه اسطوره آرسنال, تیری هانری در کنار بازیکنانی قرار دارد که با یک باشگاه به این اندازه در لیگ برتر گل زده اند. مهاجم شیاطین سرخ اکنون تنها 3 گل کمتر از جک راولی بزرگ اسطوره باشگاه در یونایتد زده است.

.

ستاره حریف:

نورویچ پس از مدت ها تلاش برای خرید گری هوپر, بالاخره او را از سلتیک با مبلغی نامعلوم در جولای 2013 خرید. او هفتمین خرید قناری ها در تابستان گذشته بود. از آن زمان به بعد این بازیکن 25 ساله 7 گل برای نورویچ در تمام رقابت ها زده است. آخرین گل او در تساوی نورویچ برابر سوانزی در اواسط دسامبر زده شد.

.

داور:

فیل داود داور این دیدار می باشد. او پس از بازی آغازین لیگ برتر یونایتد برابر سوانزی در ورشگاه لیبرتی برای بار دوم است که دیدار یونایتد را قضاوت می کند. در طول فصل جاری در 16 بازی او 65 کارت زرد نشان داده است و یک کارت قرمز داده است.

.

عملکرد دو تیم در ۶ بازی گذشته:

………………منچستریونایتد………………………نورویچ سیتی

 

.

ترکیب نورویچ سیتی در بازی قبلی خود (برابر فولهام)

 

.

ترکیب منچستریونایتد در بازی قبلی خود (برابر هال سیتی)

 

.

ترکیب احتمالی منچستریونایتد

 

.

پیش بینی نتیجه بازی

نورویچ سیتی 0-3 منچستریونایتد

.

دانلود ویدیو پیش بازی

لینک

۰ Comments