جایگزین مسیر

پیش بازی: ردینگ _ منچستر یونایتد

by | آذر , ۱۱ , ۱۳۹۱

در چهارشنبه شب، با شکست 1-0 وست هام، یونایتد همچنان یک امتیاز بالاتر از سیتی است.دومین تساوی بدون گل چلسی، به معنای فاصله ی 6 و 7 امتیازی با دو تیم شهر منچستر بود. جدال دو همشهری؟ ردینگ در در خارج از خانه ، با گل دیر هنگام استون ویلا شکست خورد. آنها 9 امتیاز از 13 بازی کسب کرده اند و جزء سه تیم آخر جدول هستند.

با بازی تیم دوم جدول یعنی سیتی که زودتر برگزار می شود، یونایتد، می تواند هنگام شروع بازی در رتبه ی دوم قرار بگیرد و با در پیش بودن داربی مهم منچستر، یک برد – که می تواند فاصله ی یک امتیازی دو تیم را حفظ کند – مطلوب ترین نتیجه خواهد بود. یک پیروزی خانگی هنوز هم می تواند باعث شود ردینگ منطقه ی خطر را ترک کند، اما آنها در معرض خطر خواهند بود اگر همچنان به نتایج نا امید کننده ی خود ادامه دهند. آنها تنها یک پیروزی تا کنون در این فصل به دست آورده اند.

در یک نگاه:

یونایتد:

کاگاوا و نانی در دراز مدت غایب هستند. والنسیا مصدوم است. ویدیچ به تمرینات برگشته است، اما برای این بازی آماده نیست.اسکولز بعد از محرومیت، می تواند بازی کند. ون پرسی با 9 گل، بهترین گلزن یونایتد در لیگ است. رونی 5 بازی است که گل نزده است.

در بازی های خارج از خانه: یونایتد از 7 بازی، 5 برد و 2 شکست کسب کرده است.

روند بازی های خارج از خانه: برد،برد،برد،برد،باخت

ردینگ:

کبه و کاراکان، بازی را از دست داده اند. گوتریه با تست آمادگی روبرو است. آدام لو فوندره ،با 3 گل که 2 تای آن پنالتی بوده، بهترین گلزن ردینگ در لیگ برتر است.بازیکنان ردینگ، تا کنون، 14 کارت زرد در این فصل، گرفته اند و کارت قرمزی دریافت نکرده اند. یوبی مک انوف با 5 پاس گل، بیشترین تعداد پاس را داده است، همچنین او تنها بازیکن ردینگ است که همیشه در بازی های لیگ برتر حاضر بوده است.

استادیوم: مجسکای(گنجایش: 24،200 نفر)

در بازی های خانگی: ردینگ در 6 بازی، یک برد، 4 تساوی و یک باخت کسب کرده است.
روند بازی های خانگی: مساوی،باخت،مساوی،مساوی،مساوی،برد

بازی های قبلی دو تیم در ورزشگاه مجسکای:

ردینگ 0-2 یونایتد در لیگ برتر سال 2008
ردینگ 1-1 یونایتد در جام حذفی در سال 2007
ردینگ 1-1 یونایتد در لیگ برتر در سال 2006

داور: مارک هسکی. او 6 بازی را در این فصل قضاوت کرده است و 12 کارت زرد داده شده (6 کارت زرد به تیم های میزبان و 6 کارت زرد به تیم های میهمان). او آخرین بار در بازی لیورپول_ منچستر یونایتد، سوت زده است.

نکات بازی :
در تیم فعلی، دارن فلچر با 6 بازی بیشترین بازی را در مقابل ردینگ انجام داده است. ریو فردیناند، مایکل کریک و وین رونی 5 بازی مقابل ردینگ انجام داده اند و می توانند به این رکورد برسند، اگر بازی کنند. فقط گیگز، کریک و رونی، مقابل ردینگ گل زده اند.

ردینگ، در بازی های خانگی به تیم های میهمان اجازه داده است که 83 شوت به دروازه اش داشته باشند (به طور میانگین، 14 شوت در هر بازی ). یونایتد، در بازهای خارج از خانه، 93 شوت در 7 بازی داشته است. (به طور میانگین، 13 شوت در هر بازی ).

اگر همه بازی ها، در نیمه ی اول به پایان می رسید، ردینگ تیم نهم جدول بود و با 19 امتیاز، 10 پله از جایگاه فعلی خودش بالاتر بود.اما البته که بازی دو نیمه، دارد.

ردینگ 14 امتیاز را در بازی هایی که پیش بوده، از دست داده است. 4 تساوی و 2 شکست را متحمل شده است، در حالی که فقط ساوت همپتون، با از دست دادن 15 امتیاز، آمار بدتری دارد.

یونایتد، تمام بازی های این فصل را که در نیمه ی اول پیش افتاده است، برده است،(6 بازی) ردینگ هم یک بازی را برده است، هنگامی که پیروز به رختکن رفته است.

بررسی دو تیم:

برایان مک درموت سرمربی ردینگ درباره ی سر الکس فرگوسن: “من، در ماه ژانویه در مورد چیزی با او صحبت کردم که من نیاز داشتم آنرا پیدا کنم و (صحبت) او برای من بسیار مفید بود و من را به خوبی راهنمایی کرد.بنابراین، فقط به شما در مورد او می گویم او یک مرد مهم است. ”

” ما باید مطمئن شویم که ما در بازی حمله می کنیم.ما در خانه بازی داریم و هر کسی می داند که باشگاه فوتبال ردینگ، در سه سال گذشته، آنرا انجام داده است و بازی در اینجا، برای تیم های حریف، مشکل است.”
مک درموت در این هفته گفت: اما، زمانی این ممکن است درست باشد که یک پیروزی خانگی، ما را از جایگاه دوم تیم ضعیف لیگ جدا کند.”

با این حال، ردینگ، همانند یونایتد تنها یک شکست در بازی های خانگی داشته است. در نهایت، آنها نیاز به تغییر روند تساوی ها، به پیروزی دارند.

آنها می توانند با بازگشت دنی گوتریه، هافبک بازیساز خود، قوی تر شوند. بازیکن سابق نیوکاسل، قابلیت های بالایی دارد و برای تیم میزبان، یک هدیه است. در بین بقیه ی بازیکنان خط میانی، تنها جوبی مک آنوف(کاپیتان) بوده است که تمام بازی های این فصل حاضر بوده است. در حال حاضر، با 5 پاس، او از خطرناک ترین بازیکنان تیم خود است. با یک ترفند مربی، “پیسی” وینگر، اورا (را که باید در ترکیب باشد) مجبور به مهار خود، خواهد کرد. این نبرد می تواند مسابقه را تعریف کند.

در خط دفاع، انتظار می رود که نیکی شوری، کریس گونتر، شان موریسون و کاسپر گورکس بازی کنند. چهار بازیکن، در اکثر بازی های این فصل بازی کرده اند. آدریان ماریاپا در شکست در استون ویلا بازی کرد و ممکن است به جای موریسون، بازی کند.

با الکس مک کارتی مصدوم، آدام فدرچی، دروازه بان ردینگ خواهد بود. این دو، تا کنون در این فصل، دروازه بان ردینگ بوده اند، اما فدرچی استرالیایی هفتمین بازی خود را در تعطیلات آخر هفته، انجام خواهد داد. او یک بار در تساوی بدون گل مقابل نورویچ، دروازه ی خود را بسته نگه است.در حالی که دروازه بان خوبی است، اما یک یا دو اشتباه در گذشته داشته است.
جوبی مک آنوف، میکله لیگرتوود ، جی تب و هال رابسون کانو، در خط میانی ردینگ خواهند بود. جیسون رابرتز و آدام لوفوندره، در خط حمله بازی خواهند کرد. در شش بازی ردینگ در این فصل، از جمله 3 بازی آخر، آین دو در ترکیب اصلی تیم بوده اند.

جوبی مک آنوف و رابسون کانو سرعت خوبی دارند و در جناحین، عملکرد مناسبی دارند. با لیگرت وود فیزیکی، قدرت زیادی در مرکز زمین دارند. جی تب، قدرت پا به توپ مناسبی دارد و قطعاً در این بازی، نقش مهمی دارد. در حالی که هیچ یک از اینها الزاماً بازیکنان برجسته ای نیستند اما آنها سخت کوش و هافبک هایی در خدمت تیم هستند که می تواند تسلط خودشان را ثابت کنند.

رابرتز، به طور مشهود، یک مهاجم فیزیکی است و می تواند به خوبی برای مدافعان یونایتد، مزاحمت ایجاد کند. بازی مستقیم و قدرتی او، مشکلاتی را برا خط دفاع یونایتد ایجاد می کند. مهاجم دیگر، یعنی آدام لوفوندره، ریزنقش تر و پر انرژی است. انتظار می رود او موقعیت هایی برای گلزنی در محوطه ی جریمه داشته باشد.او بازیکن خطرناکی در مسابقه است.

ترکیب احتمالی ردینگ: فدرچی، گونتر،گورکس، موریسون،شوری ، مک آنوف، تب، لیگرت وود ، رابسون کانو، رابرتز، لوفوندره

منچستر یونایتد:

فرگوسن درباره ی ردینگ: ” آنها قطعاً یک باشگاه که در حال پیشرفت هستند و اگر چه بردهای زیادی نداشته اند.همیشه بازی با آنها سخت است. من انتظار دارم که مانند بازی در نورویچ، این بازی نیز دشوار باشد. ”

پیروزی بر وست هام – که نمایشی نبود که بسیاری امیدوار بودند آن را ببینند -ماندن با یک امتیاز اختلاف در صدر جدول تضمین کرد. بسیاری از بازیکنان برجسته در آن شب بود از خط دفاع بودند – به احتمال زیاد، شاید به این دلیل که منچستر یونایتد گل نخورد- . جانی ایوانز در قلب دفاع استثنایی بود، اسمالینگ زوج او در خط دفاع بود. این دو نفر، یک نبرد فیزیکی با اندی کارول داشته اند، در دوئل های هوایی عملکرد خوبی داشتند و در دفع توپ ها و توپ گیری و پوشش خوب عمل کردند.به ویژه، ایوانز، که خاطرات جوانی ریو فردیناند را در دفع توپ ها، زنده کرد. او برازنده و آرام بود و هدفمند بازی کرد.دیدن بازی او لذت آور بود. رافائل فرم درخشان خود را با ارائه ی یک بازی خوب، ادامه داد. او آنقدر قابل اعتماد است که می تواند ببینید که چرا در حال حاضر، بسیاری او را به عنوان بهترین دفاع راست لیگ معرفی می کنند. باوجود هافبک هایی که در ترکیب لوزی بازی می کنند، او و پاتریس اورا، بازی در عرض را فراهم می کنند. در اصل، آنها این کار را به خوبی می توانند انجام دهند،هیچ یک از این دو، پاس وسانترهای نهایی خطرناکی ندارند. اورا هرگز این ویژگی را ندارد – اما باید امیدوار بود که، رافائل، آن را در آینده انجام دهد.

می توان گفت که تنها تغییر در خط دفاعی، حضور فردیناند -که در بازی قبلی استراحت کرده است – به جای کریس اسمالینگ است که هنوز درگیر آسیب دیدگی است. ریو و ایوانز باید به طور کامل، با قدرت رابرتز و تحرک لوفوندره، بهترین گلزن ردینگ، مبارزه کنند. تمرکز می تواند کلیدی باشد.

در دروازه، احتمال دارد که بازی آندرس لیندگارد – که مهار درخشانی از ضربه ی کارلتون کول داشت – ادامه خواهد داشت، دیوید دخیا، در بازی آینده در برابر کلوژ در هفته آینده بازی می کند.

با وجود ادامه ی آسیب ها و از دست دادن بازیکنان در کناره ها، ترکیب لوزی، به احتمال زیاد، دوباره شکل خواهد گرفت. نانی بیش از یک ماه است که ناآماده است، در حالی که والنسیا می تواند در بازی با سیتی برگردد.بازی تناوبی اشلی یانگ در مقابل وست هام ادامه داشت، در حالی که، دنی ولبک یک وینگر نیست. بنابراین، به طور کامل انتظار می رود که همین ترکیب وست هام دوباره بازی را شروع کند. در حالی که پل اسکولز دوباره برگشته است و به اندازه ی کافی دلیل وجود دارد که همان بازیکنان بازی قبلی باید بازی کنند، باید به آن بازیکنان، زمان بیشتری داد که در کنارهم بازی کنند، بعض از پاس ها به خصوص در اوایل بازی گذشته، هدفمند و خلاقانه بود.جای امیدواری است که فرگوسن این کار را انجام دهد.انتظار می رود که کریک، اندرسون- که چهارشنبه بازی خوبی به نمایش گذاشت- به همراه کلورلی و رونی در خط هافبک بازی کنند و رابین ون پرسی و خاویر هرناندز در خط حمله بازی کنند.

در حالی که ترکیب لوزی باید به ما نشان دهد که وسط زمین را می تواند کنترل کند، باید نگران بازی مک آنوف در کناره های زمین بود.رها کردن او به صورت تک به تک با اورا مشکلات زیادی را به وجود می آورد.کاپیتان ردینگ، بازیکن خلاقی است.اورا باید وظیفه ی در مهار او به خوبی انجام دهد.بازیکنان میانی یونایتد باید به سختی تلاش کنند که در عرض زمین، هنگامی که لازم است پوشش مناسب را بدهند.

بازی با کلوژ، مهم نیست و به بازیکنانی مانند رافائل،ایوانز و اورا استراحت داده خواهد شد.همچنین، رونی، کریک و ون پرسی برای بازی با سیتی استراحت میکنند.اسمالینگ، جونز، ولبک، بوتنر و دخیا، قطعاً مقابل کلوژ بازی خواهند کرد.شکی وجود ندارد که فرگی برای بازی با سیتی در ترکیب تیمش، تغییراتی می دهد.قرار گرفتن در صدر جدول خیلی مهم است.زمان استراحت برای بازی با سیتی فراخواهد رسید.

ردینگ تیم سریعی است و شروع خوبی در بازی ها دارد.نتایج بازی های خانگی آنها نشان می دهد که این یک بازی نزدیک است.یونایتد بازی همیشگی خود را انجام خواهد داد و ردینگ در خط حمله خطرناک خواهد بود، به ویژه آدام لوفوندره.نقش او می تواند حیاتی باشد.هنگامی که یک یا دو گل جلو باشند او برای تعویض عالی است.رکورد ردینگ در از دست دادن 14 امتیاز هنگامی که جلو بوده است نشان می دهد که همانقدر که در برتری 1-0 آسیب پذیر هستند، در شکست 1-0 هم آسیب پذیر هستند.آمار یونایتد در کسب 18 امتیاز در بازی هایی که عقب بوده است نشان می دهد که بازیکنان ردینگ خیلی باید مراقب باشند.انتظار می رود که ردینگ یک نبرد جالب برای یک گل زود هنگام داشته باشد.

ترکیب احتمالی یونایتد: لیندگارد، رافائل، فردیناند، ایوانز، اورا، کریک، کلورلی، اندرسون، رونی، هرناندز، ون پرسی

پیش بینی بازی: ردینگ 12 یونایتد

۰ Comments