جایگزین مسیر

پیش بـازی : منچستر یونایتد _ ردینـگ (جام حذفی)

by | بهمن , ۳۰ , ۱۳۹۱

منچستر یونایتد در حالی در دور پنجم جام حذفی به مصاف ردینگ می رود که پس از پیروزی مقابل اورتون با 12 امتیاز اختلاف در صدر جدول لیگ برتر قرار گرفته است.شیاطین سرخ در مسابقه قبلی خود یک تساوی با ارزش 1-1 مقابل رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو در روز چهارشنبه کسب کردند. آنها با شکست دادن تیم هایی مانند وست هام و فولهام، به این مرحله از جام حذفی رسیده اند و امیدوارند که برای رسیدن به مرحله ی یک چهارم نهایی ردینگ را شکست دهند.

در آن سو، ردینگ در حالی به منچستر سفر خواهد کرد که در دور سوم و چهارم جام حذفی، تیم های کراولی تاون و شفیلد یونایتد را شکست داده است. آنها نیز در فرم خوبی به سر می برند و در سه بازی از شش مسابقه ی خود در لیگ برتر در سال 2013 به پیروزی رسیده اند.

اخبـار منچستر یونـایتـد :
پس از تساوی 1-1 منچستر یونایتد مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو در چهارشنبه شب،  به احتمال زیاد سر الکس فرگوسن به برخی از بازیکنان دیگر خود در بازی مقابل ردینگ در روز دوشنبه بازی خواهد داد.

دارن فلچر قطعا به دلیل بیماری روده خود مسابقه را از دست می دهد، در حالی که پل اسکولز به دلیل مشکل زانو چند هفته دور از میادین خواهد بود.

همچنین سر الکس به برخی از بازیکنان خود استراحت خواهد داد. بازیکنانی مانند الکساندر بوتنر، نانی، اندرسون و اشلی یانگ می توانند در ترکیب اصلی به میدان بروند، در حالی که نمانیا ویدیچ می تواند بعد از استراحتی که در بازی با رئال مادرید انجام داد، دوباره به ترکیب برگردد.

اخبـار ردینـگ :

زمانی که یونایتد در مادرید به سر می برد، برایان مک درموت سرمربی ردینگ، تیمش را برای یک اردوی تمرینی به دوبی برده بود و او اکثر بازیکنان خود را در بازی امروز در اولدترافورد در اختیار خواهد داشت.

احتمالا جیسون رابرتز مهاجم ردینگ به دلیل مشکل زانو بازی را از دست می دهد.

تنها غایب قطعی ردینگ، دروازه بان آنها الکس مک کارتی است که به دلیل مصدومیت از ناحیه ی شانه این بازی را از دست می دهد و به نظر می رسد که او تا چند ماه از میادین دور باشد.

ترکیب احتمالی منچستر یونایتد (با سیستم 4-4-2) :

لیندگارد
بوتنر، ویدیچ، اسمالینگ، رافائل
یانگ، کلورلی، اندرسون، نانی
رونی، هرناندز

ترکیب احتمالی ردینگ (با سیستم 4-4-2) :
فدرچی
شوری، ماریاپا، موریسون، کلی
رابسون کانو، کاراکان، لیگروود، مک کلری
هانت، لوفوندره

داور مسابـقه:

آندره مارینر قضاوت این دیدار را بر عهده دارد. او در این فصل 74 کارت زرد در 25 مسابقه داده است.طرفداران یونایتد آخرین بار او را در پیروزی 4-0 مقابل ویگان در بازی برگشت دیده اند.

آیا می دانستید که :

منچستر یونایتد 15 پیروزی در 19 بازی گذشته ی در جام حذفی و در ورزشگاه اولدترافورد به دست آورده است و تنها در دو مسابقه شکست خورده است.
در بازی قبلی دو تیم در لیگ برتر و در ورزشگاه مادجسکی، هفت گل در 35 دقیقه ی اول بازی به ثمر رسید.

یونایتد در سال های 1999 و 2004 و در حالی که فولهام را دور چهارم جام حذفی شکست داده بود، قهرمان جام حذفی شد.

آخرین شکست شیاطین سرخ در مقابل ردینگ در جام حذفی به سال 1927 بر می گردد.
آدام لوفوندره در هفت بازی گذشته ی ردینگ، هفت گل به ثمر رسانده است.
ردینگ تنها دوبار موفق به صعود از دور پنجم جام حذفی شده است.
رکورد ردینگ در مقابل تیم های “هم لیگی” که در جام حذفی به مصاف آنها رفته است بسیار ضعیف است.آنها فقط یک پیروزی در 12 بازی به دست آورده اند.
آخرین دفعه ای که شیاطین سرخ در مقابل یک تیم لیگ برتری در جام حذفی و در ورزشگاه اولدترافورد شکست خوردند، مربوط به شکست 1-0 در مقابل پورتسموث در دور ششم جام حذفی در مارس 2008 است.
ردینگ در 7 مسابقه ی قبلی خود تنها یک بار شکست خورده است.

پـیش بـینـی مسـابـقـه :

منـچستـر یونـایتد 3  ردینـگ 1

۰ Comments