جایگزین مسیر

پیش نمایش: دربی کانتی – منچستر یونایتد

by | بهمن , ۸ , ۱۳۹۴

پیش نمایش: دربی کانتی – منچستر یونایتد

پایگاه هواداران منچستر یونایتد – منچستر یونایتد جمعه شب از دور چهارم سری رقابت های جام حذفی در ورزشگاه آی-پرو به مصاف دربی کانتی می رود. شیاطین سرخ با برد برابر شفیلد یونایتد در اولدترافورد به این مرحله رسیدند؛ در آن بازی که حدود یک ماه پیش برگزار شد یونایتد در وقت های اضافی یک ضربه پنالتی به دست آورد و البته بدون آنکه استحقاق داشته باشد برنده آن بازی شد. همچنین دربی کانتی با برد ۲-۱ برابر هارتل پول یونایتد در حدود یک ماه پیش گام در این مرحله از مسابقات گذاشته است. این اولین بار است که از سال ۲۰۰۹ یونایتد رودرروی قوچ ها قرار می گیرد، در آن زمان در مرحله پنجم مسابقات جام حذفی یونایتد با نتیجه ۴-۱ با گل های نانی، دارن گیبسون، کریستیانو رونالدو و دنی ولبک بر حریف خود غلبه کرد.

یونایتد مانند استانداردهایی که طرفداران بدان عادت داشتند، بازی نمی کند که مشخصاً اتفاق خوبی نیست؛ اما همه این ها مربوط به دوران گذاری است که باشگاه در حال طی کردن آن است. بازیکنان باید بهتر عمل کنند، اما به نظر می رسد که این بازی، یکی از آن مسابقات خسته کننده ای باشد که به سختی موقعیت های هجومی ایجاد می شود. در سوی دیگر دربی کانتی فصل خوبی را پشت سر نمی گذارد و در سه بازی از ۶ بازی آخر خود شکست خورده  و دو بازی را نیز مساوی کرده اند. آنها تنها یک بازی را پیروز شده اند که همان بازی دور سوم جام حذفی برابر هارتل پول یونایتد به شمار می رود. دربی کانتی در باکسینگ دی در صدر جدول لیگ قهرمانی قرار داشت، اما اکنون در مکان پنجم، جایگاه فعلی یونایتد در لیگ برتر، قرار دارد.

 یونایتد رکورد خوبی برابر دربی دارد؛ آنها در شش بازی اخیر خود برابر دربی ۴ پیروزی، یک تساوی و یک باخت در خانه و یا خارج از آن داشته اند. اگر چه رکورد کلی آنها در خارج از خانه برابر دربی خیلی خوب نبوده است، نتیجه ۵۳ بازی خارج از خانه یونایتد برابر دربی کانتی از سال ۱۸۹۳ تا ۲۰۰۹ شامل ۱۶ برد، ۱۸ تساوی و ۱۹ باخت بوده است. علی رغم پافشاری رسانه ها و طرفداران برای اخراج مربی، آنها خود را برای حضور در مرحله بعدی آماده می کنند بنابراین یونایتد نیاز دارد که در این دیدار بازی خوبی از خود به نمایش بگذارد و حتماً با دست پر از زمین خارج شود.

سرمربی یونایتد در کنفرانس خبری پیش از بازی شرحی از وضعیت فعلی مصدومان یونایتد داد، طبق گقته او مایکل کریک آماده بازی در این مسابقه، ولی نه به طور کامل و ۹۰ دقیقه، است. همچنین فیل جونز، باستین شواین اشتایگر و متئو دارمیان وضعیت مشخصی برای حضور برابر قوچ ها ندارند. لوک شاو، آنتونیو والنسیا، مارکوس روخو و اشلی یانگ همچنان غایب هستند.

آمار منچستر یونایتد در لیگ برتر:

۲۳ مسابقه، ۱۰ پیروزی، ۷ تساوی، ۶ شکست و کسب ۳۷ امتیاز

۲۸ گل زده (۱.۲۲ گل در هر بازی) و دریافت ۲۱ گل (۰.۹۱ گل در هر مسابقه)

طولانی ترین رکورد کلین شیت پشت سر هم: ۷ بازی

رکورد کلین شیت: ۴۸%

آمار دربی کانتی در لیگ قهرمانی:

۲۸ مسابقه، ۱۳ پیروزی، ۱۰ تساوی، ۵ شکست و کسب ۴۹ امتیاز

۳۹ گل زده (۱.۳۹ گل در هر بازی) و دریافت ۲۵ گل (۰.۸۹ گل در هر مسابقه)

طولانی ترین رکورد کلین شیت پشت سر هم: ۱۰ بازی

رکورد کلین شیت: ۴۶%

بهترین گل زنان (در تمامی رقابت ها):

منچستر یونایتد: وین رونی (۱۲) – آنتونی مارسیال (۸) – ممفیس دپای و خوان ماتا (۵) – گل به خودی و آندر هررا (۳) – ماروانه فلینی و جسی لینگارد (۲) – دالی بلیند، عدنان یانوزای، آندراس پریرا، مورگان اشنایدرلین، باستین شواین اشتایگر و کریس اسمالینگ (۱)

دربی کانتی: نیک بلک من (۱۱) – کریس مارتین (۹) – تام اینس (۸) – جاکوب باترفیلد (۶) – جانی راسل (۴) بردلی جانسون و آندراس ویمان (۳) – دارن بنت، جیسون شکل و جورج ثورن (۲) – جف هندریک و ریچارد کئوگ (۱)

فرم اخیر منچستر یونایتد: باخت – برد – تساوی – برد – برد – تساوی

فرم اخیر دربی کانتی: باخت – باخت – تساوی – برد – باخت – تساوی

بازی های رودررو: این دو تیم تا به حال ۵۳ بازی در مسابقات مختلف در زمین دربی کانتی با یکدیگر بازی کرده اند که حاصل آن ۱۶ برد برای یونایتد، ۱۸ تساوی و ۱۹ برد برای دربی بوده است. در این مسابقات یونایتد ۸۵ گل به ثمر رسانده و ۱۰۴ گل دریافت کرده است. همچنین برای شیاطین سرخ ۹ و برای قوچ ها ۱۱ کلین شیت در این رودررویی ها به ثبت رسیده است.

ترکیب احتمالی یونایتد را می توانید در زیر ببینید:

پایگاه هواداران منچستر یونایتد - پیش نمایش: دربی کانتی - منچستر یونایتد - ترکیب احتمالی یونایتد

 نتیجه احتمالی: دربی کانتی ۰ – ۲ منچستر یونایتد

۰ Comments