جایگزین مسیر

چلسی و بارسا خواهان به خدمت گرفتن داوید دخیا

by | اسفند , ۲ , ۱۳۹۱

دروازه بان منچستر یونایتد در مدت 18 ماه حضورش در اولدترافورد تا کنون آزمون های مختلفی را پشت سر گذاشته است و همچنان با ترک منچستر مرتبط می شود.

در ابتدا شایعات، بارسلونا را به عنوان محتمل ترین مقصد برای این دروازه بان 22 ساله که به طور گسترده ای برای عملکرد اخیر خود در لیگ قهرمانان مقابل رئال مادرید مورد تحسین قرار گرفته است، در نظر می گرفتند، اما گزارش های مطبوعات اسپانیا نشان می دهد که چلسی می تواند رقیب کاتالان ها در این انتقال باشد.

تیبوت کورتیس دروازه بان چلسی که به طور قرضی برای اتلتیکو مادرید بازی می کند، ممکن است در تابستان به استمفورد بریج برنگردد که فقط روی نیمکت بنشیند و پیتر چک انتخاب اول باشد.

چلسی در اواخر ژانویه با ارائه ی پیشنهادی برای خرید جک باتلند دروازه بان بیرمنگام تلاش کرد اما باتلند به استوک سیتی منتقل شد و این پیشنهاد نشان می دهد آنها در دراز مدت نگران دروازه بان خود هستند و روزنامه ی اسپانیایی AS بیان می کند که آنها اکنون متوجه دخیا شده اند.

آیا یونایتد مایل به فروش دروازه بان اسپانیایی خود به چلسی خواهد بود ؟

با در نظر گرفتن اینکه ویکتور والدس در تابستان قصد ترک کردن بارسلونا را دارد به نظر می رسد که انتقالاتی بین باشگاه های بزرگ اروپا صورت خواهد گرفت.

۰ Comments