جایگزین مسیر

چیچاریتو منتظر دیدار هم تیمی اش رابین فن پرسی در برزیل

by | تیر , ۴ , ۱۳۹۳

خاویر هرناندز پس از کمک به مکزیک برای رسیدن به جمع 16 تیم برتر جام جهانی، منتظر دیدار با هم تیمی اش در منچستریونایتد، رابین فن پرسی است.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – هرناندز وقتی برابر کرواسی به عنوان جانشین وارد زمین شد توانست گلزنی کند و عامل مهمی برای پیروزی 3 بر یک تیمش باشد.

اسکای اسپرت به نقل از او نوشت : ” این گل، اعتماد به نفس زیادی به من می دهد. اما هرگز تحت فشار مسئله ای قرار نمی گیرم. من وابسته به گل ها (یی که می زنم) نیستم.

بلکه به لذتی که از عملکردم می برم وابسته ام. به اطمینانی که به خودم دارم، چیزی که خیلی از افراد، در طول این سال ها، به من نداشتند.

حس می کنم در راه درستی قرار دارم و می خواهم به آن ادامه دهم. من سه سال خوب با تیم ملی داشتم و بعد از آن، یک سال برای باشگاهم بازی نکردم که منجر به نیمکت نشینی ام (در تیم ملی) شده است.

می خواهیم از این پیروزی لذت ببریم، این یک گام بزرگ رو به جلو بود. ما خیلی متواضع و مورد احترام هستیم. در گام بعدی به هلند فکر خواهیم کرد.Robin-Van-Persie-21

باید روی زمان حال تمرکز کنیم و مرحله و به مرحله پیش برویم.”

مکزیک روز یکشنبه در فورتالزا به مصاف هلند خواهد رفت. فن پرسی بازی تیمش برابر هلند را از دست داد اما این هفته باز خواهد گشت.

چیچاریتو گفت : ” من حظ خواهم کرد. او هم تیمی ای است که دو سالِ پراهمیت در کنارش تجربه کسب کرده ام.

از او بسیار آموخته ام، ما یک جام را با هم بردیم و دیدن دوباره ی او خیلی خوب خواهد بود. “

۰ Comments