جایگزین مسیر

کاوانی در راه لیگ انگلیس

by | تیر , ۲۳ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

به گزارش اسکای اسپورت ستاره ی 27 ساله ی پاری سن ژرمن خواهان بازی در لیگ انگلیس است و در میان تعجب همه این منبع معتبر منچستریونایتد و چلسی را به عنوان اصلی ترین مشتریان او نام برده است.

ادینسون کاوانی سال گذشته با مبلغ گزاف 65 میلیون یورو از ناپولی راهی این تیم فرانسوی شد و هم اکنون به نظر می آید ناراضی است و علاقه ای به ماندن در پاریس ندارد و قصد دارد به جزیره منتقل شود.

کاوانی که با اقای گلی ایتالیا راهی پاری سن ژرمن شد نتوانست خودش را از زیر سایه مهاجم اول این تیم زلاتان ابراهیممویچ در بیاورد و مجبور به بازی در گوشه ها شد و همیشه از این موضوع ابراز ناراحتی می کرد.

با توجه به اینکه لیورپول مهاجم اصلی خود سوارز را از دست داده است اما اسکای شانس یونایتد و چلسی را برای جذب این بازیکن اروگوئه ای بیشتر دانست.

مورینیو که برای مشکل خط حمله خود دیگو کاستا را خریده است و با توجه به اینکه کاوانی خواهان بازی در نوک خط حمله است خرید خیلی محتمل نیست و از طرفی منچستریونایتد رونی و ون پرسی را دارد و همه از اعتقاد زیاد ون خال به ون پرسی آگاه اند و از همه مهم تر جوانان با استعداد یونایتد می باشند.

با توجه به نقطه ضعف های یونایتد و البته قیمت بالای کاوانی این خبر تعجب برانگیز است اما از طرفی اسکای خبرگزاری معتبری است و همین علت موضوع را پیچیده می کند.

۰ Comments