جایگزین مسیر

تام ثورپ آماده خروج از یونایتد به صورت آزاد

by | خرداد , ۵ , ۱۳۹۴

تام ثورپ آماده خروج از یونایتد به صورت آزاد

پایگاه هواداران منچستر یونایتد – کاپیتان زیر ۲۱ ساله های یونایتد، تام ثورپ، آماده خروج از یونایتد به صورت آزاد است.

مدافع یونایتد، تام ثورپ، پس از ناکامی جهت بازی برای تیم اصلی آماده خروج از باشگاه به صورت آزاد می باشد. این دومین خروجی باشگاه در تابستان بعد از رادامل فالکائو پس از یک سال بازی غیر مؤثر و قرضی برای یونایتد است.

به گفته خبرگزاری منچستر ایوینینگ نیوز، هم بازی کاپیتان تیم زیر ۲۱ ساله ها، شان گاس، پس از آخرین بازی این فصل و پس از آنکه بازیکنان جوان تر از او شانس حضور در تیم اصلی به دست آوردند، برای این مدافع “آرزوی بهترین موفقیت ها” کرد؛ ثورپ آماده خروج از باشگاه برای بازی در ترکیب اصلی می باشد.

لوئیس فن خال در این فصل تعدادی از بازیکنان تیم جوانان را به تیم بزرگسالان فراخواند، آنگونه که پدی مک نیر و تایلر بلکت به علت مجروحیت بازیکنان بزرگسال به صورت منظم در تیم اصلی از ابتدا به میدان رفتند. این مسأله در طول فصل با بازی کردن بازیکن خط میانی، آندریاس پریرا، در شکست مقابل ام کی دونز در بازی های جام اتحادیه ادامه پیدا کرد. مک نیر بیشتر از دیگران مربی تیم را تحت تاثیر قرار داد و در تیم اصلی در ادامه فصل چندین بازی دیگر انجام داد تا جایی که مربی هلندی اذعان داشت که مدافع جوان انگلیسی می تواند پست دفاع راست را برای یک دهه ی آینده تضمین کند.

با هر سه نفر قرارداد جدید امضا شد اما ثورپ با وجود رهبری تیم ذخیره ها برای قهرمانی لیگ برتر زیر ۲۱ ساله ها توسط مربی نادیده گرفته شد و همین امر او را وادار به ترک باشگاه در این تابستان کرد.

مدافع ۲۲ ساله که فقط ۱۱۱ ثانیه برای تیم فن خال بازی کرد از خواسته خود برای بازی در ترکیب اصلی پس از دیدن اینکه بسیاری از هم بازی های او این فرصت را به دست آورده اند، سخن گفت. هنگامی که از ثورپ در مورد بازی برای تیم اصلی سوال پرسیده شد، پاسخ داد:

بله، قطعا. شما به امثال تایلر و پدی نگاه می کنید که به تیم اصلی رفته اند و بازی کرده اند. شما امیدوار می شوید که می توانید بازی کنید و میخواهید که خودتان را اثبات کنید.

من می خواهم که برای ترکیب اصلی بازی کنم، بنابراین امیدوارانه به آینده نگاه می کنم.

۰ Comments