جایگزین مسیر

کریک: مارشال باید انتظارات را برآورده کند

by | شهریور , ۲۳ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران-مایکل کریک قبول می کند که تا قبل از ملحق شدن مارشال به تیم چیز کمی از او می دانست و باور دارد که این مهام جوان باید فشار اضافه را که بعد از گل زیبایش در مقابل لیورپول زده از پسش برآید.

کاپیتان یونایتد نیز از اشنایدرلین درباره این جوان سوالاتی کرده بود.زمانی که به ناگاه خبر خریدش در میان اخبار پیچید.

کاپیتان دوم ، مایکل کریک ، می گوید که با این جوان ۱۹ ساله ،که ۳۶ ملیون پوند خریدداری شده،قبل از بازی تمرین چندانی نداشته است تا زمانی که مارشال اولین بازیش را با پیراهن منچستر انجام داد و با یک گل زیبا طرفداران و کارشناسان را به وجد آورد.

کریک گفت:

من باید صادق باشم، چیز زیادی درباره او نمی دانستم البته مثل دیگران اما الان می دانم. ما چیز زیادی از او تا به حال ندیده ایم.

از این بهتر نمی شود. می شود؟ گل زدن به لیورپول زمانی که به عنوان تعویض می آیید. آن هم به آن گونه.او بسیار عالی در آن موقعیت قرار گرفت و من فکر کردم که شوت نهایی فوق العاده خواهد بود. چگونه او توپ را مناسب درون دروازه جای داد؟. مارشال بسیار آرام و با آرامش بود و شما نمی توانید شروعی بهتر از این بخواهید.

کریک باور دارد که مارشال با آن گل رویایی روحیه خواهد گرفت اما منطقی است که باز هم همان گونه بازی زیبا داشته باشد.

او خودش را معرفی کرد و همه هم او را در آن بازی بزرگ دیدند.شروع خوبی برای او بود.من مطمئن هستم که اعتماد به نفس او بعد از بازی بسیار خواهد بود.روش خوبی برای هماهنگ کردن او بود و اگر هم انتظارات را زیاد کرده است خب بگذارید زیاد باشد. این قسمتی از بازی است.

قیمت مارشال حتی می تواند با توجه به بند های قرارداد به ۵۸.۸ ملیون پوند هم برسد و کریک هم مانند دیگران آن را یک رقم قابل توجه می داند.

البته که پول زیادی است. فکر کنم زمان اثبات خواهد کرد که آیا می ارزد یا نه.اما درخواست برای شروع بهتر ممکن نیست.

یونایتد مهاجمان زیادی را در تابستان از دست داد مانند رابین فن پرسی، رادمائل فالکائو، خاویار هرناندز و عدنان یانوزای اما کریک فکر می کند آن ها هنوز نقاوت قوتشان را دارند.

من فکر می کنم شما می توانید بگویید که ما هنوز گزینه هایی را برای آمدن به زمین از روی نیمکت داریم و مارشال این را اثبات کرد.فکر کنم می توانیم بگوییم آینده روشنی در انتظار ما است.

مایکل به نظر می آید از گل آغازین مسابقه که به وسیله دالی بلیند زده شد لذت برده است.گلی که به گفته بلیند و فن خال از قبل برنامه ریزی و تمرین شده بود.

بعضی وقت ها آن ها{بازیکنان} به زمین می آیند و کار خاصی انجام نمی دهند اما خوب بود که شاهد زدن گل باشیم.

۰ Comments