جایگزین مسیر

کریک: ما همه پشت رونی هستیم

by | مرداد , ۲۸ , ۱۳۹۲

مایکل کریک تاکید می کند که وین رونی هنوز بازیکنی کلیدی در ترکیب منچستریونایتد می باشد.

.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – پس از غیبت در طول کل تور پیش فصل تیم به دلیل مصدومیت همسترینگ و شانه, رونی به عنوان بازیکن ذخیره در 30 دقیقه پایانی بازی با سوانزی به میدان رفت.

اگرچه بدیهی بود که به دلیل حضور نداشتن در ترکیب تیم در تور پیش فصل, او هنوز به آمادگی کامل نرسیده بود, اما این بازیکن 27 ساله هنوز تاثیر بارزی در عملکرد تیم داشت, پاس گل رابین فان پرسی و دنی ولبک را فراهم کرد تا دیوید مویز در اولین بازی خود در مقام سرمربی منچستریونایتد با نتیجه ای عالی رقابت های لیگ برتر را در فصل جدید آغاز کند.

تردیدها درباره آینده این مهاجم هنوز ادامه دارد. چلسی که تاکنون دو پیشنهاد ارائه کرده و هر دو این پیشنهادها بلافاصله رد شده است, قصد دارد پیشنهاد دیگری نیز ارائه کند تا این مهاجم را به استمفورد بریج بیاورد.

شادی نکردن رونی در صحنه گل رابین فان پرسی, یکی دیگر از نکاتی بود که در مرکز توجهات قرار گرفت, البته شرایط در صحنه ای که دنی ولبک گل چهارم تیم را به ثمر رساند کمی فرق می کرد, رونی هنگام ارسال پاس به ولبز به زمین افتاد و آنطور که نشان می داد احساس مصدومیت می کرد و دلیلی برای شادی نکردن با هم تیمی های خود داشت.

اما برخلاف تمام این گفته ها و مسائل به نظر می رسد در اردوی تیم منچستریونایتد مشکلی وجود ندارد, کریک در مصاحبه ای از هواداران به دلیل اینکه در زمان آمدن رونی او را تشویق کرده اند, حمایت کرد.

کریک گفت: وین بازیکن بزرگی است. او یکی از بازیکنان ما است. او یکی از ما است و ما همه در کنار هم هستیم.

“من صدای هواداران را نشنیدم اما او زحمات بسیار زیادی برای باشگاه کشیده است. هواداران از او حمایت می کنند و ما نیز همین کار را انجام می دهیم.”

“او به بازی آمد و به نظر شرایط خوبی داشت. او دو پاس گل داد. این همه اون کارهایی بود که او انجام داد.

۰ Comments