جایگزین مسیر

کلایورت: فن خال در یونایتد موفق می شود

by | اردیبهشت , ۱۵ , ۱۳۹۳

کمک مربی تیم ملی هلند, پاتریک کلایورت معتقد است, لویی فن خال می تواند در منچستریونایتد موفق شود, او تاکید می کند که فن خال از هر جهاتی شخص مناسبی برای این شغل محسوب می شود.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – فن خال هم اکنون سرمربی تیم ملی هلند است, اما در روزهای اخیر بارها با یونایتد لینک شده است. پس از برکناری دیوید مویز در ماه آوریل, روزنامه ها از فن خال به عنوان گزینه اصلی هدایت یونایتد نام می بردند.

کلایورت این مسئله را که فن خال به یونایتد خواهد رفت, تایید نمی کند, اما به حمایت از مربی 62 ساله هلندی می پردازد و معتقد است که فن خال با توانایی هایی که دارد می تواند باعث بهتر بازی کردن تیم های بزرگ بشود و پیروزی هایی برای این تیم ها به ارمغان بیاورد.

کلایورت به ESPN گفت:

من فکر می کنم او هنوز قراردادی امضا نکرده است, به همین خاطر من نمی توانم چیزی در این ارتباط بگویم… (اما) من فکر می کنم او بتواند باعث شود تا تیم های بزرگ بهتر از این ها بازی کنند و جام های مهمی کسب کنند.

من فکر می کنم او توانایی های بسیار زیادی دارد اما مهم ترین مسئله این است که او می تواند باعث این شود که هر تیمی بهتر از این بازی که به نمایش می گذارد در زمین بازی کند. این مسئله بسیار مهمی است. او می تواند بازی ها را با پیروزی به پایان برساند.

لویی تمرین دهنده عالی است. او این مسئله را با تیم های متفاوتی که هدایت کرده و آنها را به قهرمانی رسانده, ثابت کرده است. بدون شک او فرد خبره ای است. کار کردن با او لذت بخش است.

گفته می شود, کلایورت به همراه فن خال به منچستریونایتد می آیند و مهاجم سابق تیم ملی هلند و بارسلونا سمتی در کادر مربیگری فن خال در یونایتد برعهده خواهد گرفت.

۰ Comments