جایگزین مسیر

کلورلی: عملکردم در این فصل “معمولی” بوده است

by | آذر , ۲۲ , ۱۳۹۲

تام کلورلی ، هافبک منچستر یونایتد ، عملکرد خود در بعضی از بازی های این فصل را “معمولی” ارزیابی کرد.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران – هافبک ملی پوش شیاطین سرخ به تازگی با ارائه ی بازی های نه چندان خوب ، مورد انتقاد شدید هواداران منچستر یونایتد و تیم ملی انگلستان قرار گرفته است.

تام کلورلی که در بازی پایانی مرحله ی گروهی لیگ قهرمانان اروپا بر روی نیمکت نشسته بود ، با اعلام نا رضایتی از عملکرد خود تا بدین جای فصل می گوید که او توانایی ها و قابلیت های بیشتری نسبت به آنچه که تا کنون به نمایش گذاشته است ، دارد. وی در گفتگو با United Review گفت :

” در این لحظه ، من احساس می کنم که توانایی های بیشتری برای ارائه در بازی دارم. نمایش من در چند بازی معمولی بود و ترجیح میدم که کمی بهتر باشم.”

” ولی من سال گذشته بهترین فرم خودم را داشتم و احساس میکنم که بازی کردن به طور مداوم در این امر بی تاثیر نبود.”

” من از آن دسته بازیکنانی هستم که اگر بتوانم روی یک ریتم منظم بازی کنم ،‌ به جای آنکه فقط تعداد بازی هایم برای باشگاه بیشتر شود ، می توانم چند عملکرد درخشان از خودم به جای بگذارم.”

.

.

کلورلی معتقد است که تحت نظر دیوید مویس در حال ارتقا دادن به برخی از جنبه های بازی خود است ولی همچنان این نکته را قبول دارد که باید ویژگی های بیشتری را به بازی خودش اضافه کند.

” من قطعا در حال ارتقا دادن سطح دفاعی بازی خود هستم و از نظر تاکتیکی سرمربی نکات زیادی را به من آموخته است.”

” شاید من باید خلاقیت را در بازی خودم کمی افزایش دهم ولی من متوجه شده ام که این کار تنها وظیفه ی من در تیم نیست و گاهی اوقات مجبور میشوم که این ویژگی را قربانی کنم.”

“به نظر من بازی با تیم چلسی در الدترافورد از نظر دفاعی و تاکتیکی یه بازی فوق العاده برای من بود و فکر میکنم که در برابر فولهام نیز در حال اجرای بازی خوبی بودم تا اینکه آن ضربه به سرم وارد شد و مجبور به ترک زمین شدم.”

” من این دو بازی را به همراه بازی آغازین لیگ جزیره در برابر سوانسی را که همه ی تیم عملکرد خوبی داشت ، به عنوان بهترین بازی های خودم در این فصل انتخاب می کنم.”

کلورلی همچنین اشاره می کند که یونایتد غیبت هافبک موثر خود یعنی مایکل کریک را به شدت احساس می کند. کریک به دلیل مصدومیت 4 بازی آخر منچستر یونایتد در لیگ برتر را از دست داده است این 4 بازی 2 تساوی و 2 شکست را برای منچستر یونایتد به همراه داشته است.

“هر تیمی در جهان که کریک را در ترکیب خود داشته باشد غیبت وی را در ترکیبش احساس خواهد کرد. هیچ کس نمیتواند منکر این موضوع شود.”

۰ Comments