جایگزین مسیر

کنفرانس خبری پیش از بازی منچستر یونایتد-آرسنال

by | آبان , ۲۸ , ۱۳۹۵

کنفرانس خبری پیش از بازی منچستر یونایتد-آرسنال

پایگاه هواداران منچستر یونایتد – روز جمعه است و در ادامه کنفرانس پیش از بازی ژوزه مورینیو قبل از دیدار حساس برابر آرسنال می آید.

از آرسن ونگر در مورد تقابلش با مورینیو در کنفرانس پیش از بازی سؤالی پرسیده شد، اما این مربی ۶۷ ساله به این سؤال پاسخی نداد. اما رفتاری مشابه از سوی مورینیو صورت نگرفت:

بازی فردا بین دو مربی است که بیشترین عنوان را در لیگ برتر دارند. الکس فرگوسن دیگر اینجا نیست. فردا بازی بین دو سرمربی است که در مجموع ۶ یا ۷ عنوان قهرمانی دارند. من سه قهرمانی و او سه یا شاید چهار قهرمانی دارد.

آیا به این معنی نیست که در دوره ای که حتی نتایجمان خوب نیست، به ما باید احترام گذاشته شود؟ فکر می کنم که آقای ونگر از سوی همه ی شما این احترام را می بیند. اما برای من اینگونه نیست. من ۱۸ ماه پیش قهرمان لیگ برتر شده ام نه ۱۸ سال!

هنگامیکه از ژوزه مورینیو در مورد رکورد عالی او برابر آرسن ونگر پرسیده شد، گفت:

این واقعاً مهم نیست، زیرا من در برابر مربیان بازی نمی کنم. این تیم من است که برابر حریفان می جنگد و در نتیجه شما به رکورد هایی می رسید. به سخن بهتر، هر مسابقه یک دیدار جداگانه محسوب می شود و به آنچه که پیش از آن انجام دادید یا کاری که در آینده خواهید کرد، ربطی ندارد. این تنها یک مسابقه است و در حال حاضر من به رکوردهای قبلی فکر نمی کنم.

مورینیو پیش بینی قهرمانی با یونایتد را دارد:

من در باشگاهی هستم که می خواهم باشم. هنگامیکه از چلسی اخراج شدم به مشکل نخوردم، پیشنهادهای زیادی داشتم. من در مورد آنها صحبت نمی کنم، زیرا با اصول سازگار نیست. می شد که سریعاً به حرفه ی سرمربیگری در یکی از بزرگترین باشگاه های اروپا برگردم، اما صبر کردم.

من در چهار باشگاه متفاوت قهرمان شده ام: پورتو، ریال مادرید، اینتر میلان و چلسی. می خواهم در هر باشگاهی که کار می کنم قهرمان شوم؛ که اگر موفق به این کار شوم رکورد خوبی خواهد بود. پس من میخواهم که آن را در منچستر یونایتد انجام دهم.

پایگاه هواداران منچستر یونایتد - کنفرانس خبری پیش از بازی منچستر یونایتد-آرسنال - خلاصه سخنان سرمربی

در مصاحبه ی ژوزه مورینیو به آخرین اخبار از تیم و مصدومیت ها نیز اشاره شد:

ما چندین مصدوم داریم، اما من برای بازیکنانی که دارم یا ندارم گریه نمی کنم. این فرصتی است برای دیگران که خودی نشان دهند و آنها برای این فرصت آماده هستند.

این سرمربی پرتغالی از اعلام اینکه آیا کریس اسمالینگ به بازی با آرسنال می رسد یا خیر طفره رفت:

در مورد کریس اسمالینگ نمی توانید از من سؤالی بپرسید؛ شما منابع خود را دارید که کاملاً برای شما موثق است. شما به آنچه منابعتان می گویند ایمان دارید و ۱۵ روز به حرف آنها گوش دادید. شما نمی توانید در مورد نظری که منابعتان گفته اند از من نظرخواهی کنید.

پس من در مورد کریس اسمالینگ حرفی نمی زنم، شما رابطه ای مطمئن با منابعتان دارید. بنویسید، بگویید، انتقاد کنید اما من کلمه ای نخواهم گفت! شما عناوین بزرگی به اطمینان منابعتان می نویسید و من به آن توجهی ندارم.

مورینیو اعتقاد دارد که مشکلی بین او و لوک شاو وجود ندارد:

من مشکلی با او ندارم. نمی دانم که بازی می کند یا خیر، اما او بازیکن من است. بازیکنی جوان با توانایی بالا، مانند بقیه بازیکنان جوان باید چیزهای زیادی بیاموزد ولی در عین حال بازیکن مورد اعتماد من است. مسلماً هنگامیکه در دو هفته پنج بازی در پیش دارید به او نیز فرصت بازی می رسد.

وی همچنین در مورد مسائل پیش آمده برای رونی به صحبت پرداخت:

در دو سه روز گذشته اتفاقی نیافتاده است. او مثل بقیه تمرین کرده و می خواهد مانند بقیه بازی کند. او آماده است. هر چه در تیم ملی اتفاق افتاده مربوط به آنجاست. نظری ندارم. بازیکنان من وقتی به بازی های ملی می روند در آنجا هستند و من در این مورد دخالت نمی کنم.

گاهی اوقات بازیکنان با قدرت بیشتر بر می گردند، چرا که اتفاقات خوبی آنجا برای آنها پدید آمده است. گاهی اوقات به همان قدرت پیش نیستند، ممکن است مجروح یا ترسیده از نتایج بد باشند. نمی دانیم که چه اتفاق بدی افتاده است، اما تا ماه مارس دیگر تعطیلات بازی ملی در پیش نخواهد بود.

۰ Comments