جایگزین مسیر

کنفرانس مطبوعاتی مورینیو پیش از بازی با نیوکاسل

by | بهمن , ۲۰ , ۱۳۹۶

کنفرانس مطبوعاتی مورینیو پیش از بازی با نیوکاسل

پایگاه هواداران منچستریونایتد – با پوشش خبری لحظه به لحظه ی کنفرانس مطبوعاتی مورینیو در خدمت همراهان همیشگی پایگاه هواداران منچستریونایتد هستیم:

در مورد وضعیت ابراهیموویچ و بایی

زلاتان تمرینات گروهی را شروع کرده اما بایی هنوز قادر به تمرین با بقیه ی بازیکنان نیست و به صورت انفرادی تمرین میکند.ما مصدوم جدیدی نداریم،ضمن اینکه فلینی نیز به دلیل عمل جراحی که هفته ی گذشته بر روی زانوی خود انجام داد،در دسترس نیست.

ترکیبی قوی برای بازی روز یکشنبه در اختیار داریم

وضعیت ترکیب تیم بسیار خوب است.بایی،بلیند و فلینی تنها بازیکنان مصدوم تیم هستند و زلاتان نیز در حال بازگشت است.او دو روز با تیم تمرین کرده و به خوبی در حال بهبود یافتن است.بنابراین ما وضعیت خوبی داریم.

رکورد بد ژوزه در سنت جیمز پارک

نکته ی عجیب در مورد بازی فردا این است که مورینیو هیچگاه نتوانسته در لیگ برتر نیوکاسل را در ورزشگاه خانگی خود شکست بدهد.او در این و مورد عنوان کرد:

نمیدانم علت چیست.من  استادیوم آنها را دوست دارم اما در سالهای اخیر در آنجا فقط تساوی یا باخت کسب کرده ام.امیدوارم نتیجه ی بازی یکشنبه متفاوت باشد و ما پیروز شویم.

در مورد تیم نیوکاسل

اگر از من بپرسید که نیوکاسل به دسته ی پایینتر سقوط خواهد کرد یا خیر،میگویم به هیچ وجه!آنها تیم بسیار خوبی هستند و دو بازیکن خیلی خوب را در ژانویه جذب نموده اند.کندی و سلیمانی را به خوبی میشناسم و میدانم این دو بازیکن سطح بازی نیوکاسل را بسیار بالا خواهند برد.

۰ Comments