جایگزین مسیر

گایتان نمی خواهد از بنفیکا جدا شود

by | خرداد , ۱۸ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-با توجه به گزارشات مبنی بر اینکه تیم های لیگ برتری می خواهند گایتان را به خدمت بگیرند این بازیکن تایید کرد که نمی خواهد از بنفیکا جدا شود و در بنفیکا ماندنی می باشد.

بازیساز آرژانتینی گایتان در این فصل نیز عملکرد درخشانی از خود به جا گذاشت و در فینال لیگ اروپا نیز برای بنفیکا بازی خوبی انجام داد اما در این بازی سویا موفق شد این جام را به دست بیاورد.

گزارش ها نشان می دهد تیم های زیادی در پی این بازیکن می باشند او در بند قراردادش مبلغ آزادسازی وجود دارد که هر تیمی خواهان این بازیکن باید این مبلغ را پرداخت کند.

گایتان می گوید که هیچ عجله ای برای ترک لیسبون و بنفیکا ندارد این بازیکن مدنظر منچستر یونایتد و تاتنهام برای این تابستان قرار دارد اما او معتقد است مانند سال 2010 که به اروپا منتقل شد احتمال دارد اتفاقاتی برای او پیش آید.

این بازیکن 26 ساله به دیلی اکسپرس گفت:”من نمی توانم راستش را نگویم من قبل از اینکه به بنفیکا منتقل شوم نمی خواستم از بوکا جونیورز جدا بشوم.”

“برای من بازی کردن در آنجا مثل زندگی بود اما انتقال من برای باشگاه و خود من خوب بود.”

“من می خواستم فرصت بازی در اروپا را داشته باشم و به این امر نیز رسیدم من در لیگ قهرمانان و لیگ اروپا بازی کردم و اکنون بسیار خوشحالم که در بنفیکا حضور دارم.”

“همین عقیده در بوکا جونیورز نیز به همراه من بود و من از آینده خبری ندارم و نمی دانم چه اتفاقاتی رخ خواهد داد”

“من نمی خوام بنفیکا را ترک کنم من برای خروج از بنفیکا نظری ندارم و می خواهم در این تیم باقی بماند”

۰ Comments