جایگزین مسیر

گری نویل علی رغم تساوی در دربی از فرم بازی تعریف و تمجید کرد

by | آبان , ۴ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستر یونایتد-گری نویل شاهد تساوی منچستر یونایتد و منچستر سیتی در دربی بود اما این کارشناس معقتد است این دو تیم بازی خوبی به نمایش گذاشتند.

در این مسابقه جسی لینگارد بازیکن تعویضی منچستر یونایتد نتواسنت با ضربه ای که به تیرک دروازه سیتی زد و با بدشانسی گلی برای یونایتد به ثمر برساند و در دقایق پایانی نیز جو هارت ضربه کریس اسمالینگ را مهار کرد.این دو تیم در پایان به یک امتیاز رسیدند و با این تساوی منچستر سیتی با تفاضل بهتر به صدر جدول صعود کرد.

پس از سوت پایان بازی گری نویل در پادکست ( صفحه مخصوص خود ) در اسکای اسپورتس گفت:

طرفداران هر دو تیم در این بازی دست از تشویق کردن برنداشتند زیرا می دانستند که تیم هایشان به آنها چیز های زیادی داده اند.

در مورد تشویق ها صحبت می کنیم چیزی که در لیگ برتر یک رسم است اما چیزی که ما دیدیم هر دو تیم مراقب بودند.

من چیزی که دیدم آن عملی است که دوست دارم ببینم و می دانم چیزهایی که می گویم شاید نظر خیلی ها نباشد زیرا ما گل و موقعیت های فراوان می خواهیم اما احساس می کنم این یک بازی بزرگ بود.هر دو تیم در این بازی چیزی که از آنها خواسته شده بود به اجرا گذاشتند.

چند موقعیت گل در این مسابقه وجود داشت اما چیزی که دیدیم بازی بود که بین تیم های دوم و چهارم برگزار می شد.

در این مسابقه می توانستیم ببینم هر دو تیم محتاطانه عمل می کردند و برای گلزنی بیش از حد تلاش نمی کردند.من فکر می کنم در نیمه اول سیتی بهتر بود اما در کل فکر می کنم منچستر یونایتد بازی بهتری به نمایش گذاشت و توپ را بیشتر در اختیار داشت.

بین دقایق ۶۰ الی ۶۹ بازی خوبی تماشا کردیم جایی که منچستر یونایتد حمله می کرد و منچستر سیتی دفاع و به دنبال ضد حمله بود.اما پس از آمدن مروان فلینی و مارتین دمیکلیس به مسابقه همه چیز تغییر کرد.

اما در دقایق پایانی بار دیگر شور و اتشیاق به بازی برگشت جایی که جسی لینگارد در دقیقه ۸۵ با ضربه ای به تیرک دروازه نتوانست مانع از تساوی این مسابقه شود اما این صحنه خطرناک ترین صحنه مسابقه بود.

پس از اینکه سیتی دو بازیکن خود یعنی آگوئرو و سیلوا را در این مسابقه نداشت با این نتیجه خوشحال به نظر می رسید بازی که آنها به شدت احتیاط کردند.

من احساس می کنم که لوییس ون گال در نیمه دوم به دنبال پیروزی بود و معقتد بوده که می تواند به پیروزی برسد اما فکر می کنم از این بازی نیز خوشحال می باشد زیرا هفته سختی برای آنها بود.

آنها به مسکو , گودیسون پارک سفر کرده بودند و پس از آنها در دربی حاضر شدند.این اتفاقات بعد از شکست ۳-۰ مقابل آرسنال رخ داد.فکر می کنم او هفته بسیار سختی پشت سر گذاشت.

۰ Comments