جایگزین مسیر

گزارش ها از مذاکـــرات نانی با موناکو خبر میدهند

by | مرداد , ۲ , ۱۳۹۲

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

طبق گفته نشریه “ال کوییپه” چاپ فرانسه که امروز منتشر شد ، خبر از مذاکرات شخصی نانی با موناکو میدهد که انتقال وی به این تیم رابیش از پیش به واقعیت نزدیک کرده است.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – هزینه انتقال این وینگر پرتغالی 14 میلیون پوند اعلام شده است و موناکو حاضر است دست مزدی بیش از 7 میلیون پوند در سال به وی بدهد( نزدیک 145.000 پوند در هفته دست مزد کنونی نانی 90.000پوند در هفته است).

با توجه به مالیات پایینی که به نانی در موناکو تعلق میگیرد به مراتب انتقال این بازیکن به موناکو برای وی و ایجنتش خورخه مندز به صرف تر است.

یکی دیگر از موکلان خورخه مندز “رادمائل فالکائو” نیز چندی پیش به موناکو پیوست. قطع به یقین انتقال نانی به موناکو نیز برای مندز خبر خوبی خواهد بود البته باید دید سران منچستریونایتد به این انتقال راضی میشوند؟

آیا منچستریونایتد اجازه به خروج 14 میلیون پوندی نانی میدهد؟ اگر یونایتد نانی را بفروشد میتوانند کسی را به این قیمت جایگزین وی کند؟ یا از آکادمی خود استفاده میکند؟ عدنان یا لینگارد؟  سوال برانگیز است ، شاید برای رقابت با یکدیگر و پیشرفت خوب باشد ، اما آنها آماده هستند  تا در بالاترین سطح مسابقات بازی کنند؟

تنها یک سال به پایان قرارداد نانی با شیاطین باقی مانده است ، همین باعث میشود یونایتد اورا بفروشد تا از خطر از دست دادن او در فصل آینده جلو گیری کند تا حداقل مبلغی از 25 میلیون یورو که سال 2007 برای خرید وی دادند جبران شود.

در این فصل ، نانی میداند شروع تازه ای زیر نظر دیوید مویز دارد و اگر بتواند نظر اورا جلب کند و با برنامه ای منظم کیفیت بازی خود را برگرداند بی شک منچستریونایتد جایگاه بهتری برای وی است.

۰ Comments