جایگزین مسیر

گل وین رونی برترین گل ماه باشگاه شد

by | مهر , ۱۶ , ۱۳۹۲

گل وین رونی به منچسترسیتی از روی ضربه ایستگاهی با رای کاربران سایت رسمی باشگاه منچستریونایتد برترین گل ماه سپتامبر شد.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – چند روز پس از اینکه وین رونی جایزه برترین بازیکن ماه سپتامبر باشگاه را از آن خود کرد, گل این مهاجم باتجربه شیاطین سرخ برابر منچسترسیتی از روی ضربه ایستگاهی برترین گل ماه سپتامبر باشگاه لقب گرفت.

گل وین رونی با کسب 38 درصد آرا با پشت سر گذاشت گل دیدنی عدنان یانوزای در بازی ذخیره ها برابر بولتون(25درصد آرا) برترین گل باشگاه در ماه سپتامبر لقب گرفت. در رده سوم نیز گل والی خاویر هرناندز به لیورپول در جام اتحادیه قرار گرفت(15 درصد آرا).

رونی در فصل اخیر رقابت های لیگ برتر توانسته است 3 بار از روی ضربه ایستگاهی دروازه حریفان را باز کند. گل دیگر وین رونی به کریستال پالاس از روی ضربه ایستگاهی نیز در لیست گل های منتخب ماه سپتامبر باشگاه قرار داشت.

شاگردان دیوید مویز متاسفانه با نتیجه 4 بر 1 برابر رقیب همشهری خود تن به شکست دادند اما رونی در سه دقیقه پایانی بازی با ضربه ایستگاهی تماشایی خود جو هارت دروازه بان سیتی را مغلوب مهارت خود ساخت.

رونی از فاصله تقریبا 27 متری با ضربه ای کات دار و دیدنی توپ را به گوشه بالای سمت راست دروازه سیتی فرستاد, جایی که توپ به دور از دستان جو هارت وارد دروازه سیتی شد.

شما می توانید تصویر متحرک این گل تماشایی را در زیر ببینید( تا بارگذاری کامل تصویر شکیبا باشید):

.

.

لینک دانلود این گل زیبای وین رونی با حجم تقریبی 3 مگابایت:

دانلود

۰ Comments