جایگزین مسیر

گوندوغان دلایل نرفتنش به یونایتد را آشکار کرد

by | فروردین , ۳۱ , ۱۳۹۳

ایلکای گوندوغان فاش کرد که چرا تصمیم به ماندن در دورتمندگرفته است.
پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران- منچستریونایتد برای بیش از 18ماه گذشته به شدت به دنبال هافبک میانی دورتمند بود و او با قیمتی حدود 25 میلیون یورو یک انتخاب فوق العاده بود.
اما صرف نظر از علاقه ی باشگاه به امضای قرارداد با او، این امضا هیچگاه به روی کاغذ نیامد چون فصل قبل گوندغان با مشکلات مداوم مصدومیتش سپری شده بود.
اما مصدومیت، دوباره و در همان بازی آغازین فصل برابر آگزبورگ به سراغش آمد. این بدان معنی ست که او در این فصل فقط 57 دقیقه فوتبال بازی کرده است.
هرچند با اینکه امیدواری برای جذب او وجود داشت و تیم هایی مثل بارسلونا و رئال مادرید هم او را می خواستند، و مشکلی که در ناحیه ی کمر داشت هم رفع شد اما…
گوندوغان به سرعت وضعیت آینده ی خود را با امضای قرارداد جدید با بورسیادورتمند روشن کرد.
با وجود اینکه او اقرار کرده بود بازی در یونایتد برایش یک ” رویا ” ست! قرارداد خود را تا سال 2016 با دورتمند تمدید کرد. و حالا دلایل ماندنش را تشریح کرده است.
” بله. من معتقدم می دانم که در دورتمند چه جایگاهی دارم.. به خاطر بودن در اینجا بسیار احساس راحتی می کنم و با وجود زمان طولانی مصدومیتم حالا دیگر به ماه های قبل فکر نمی کنم. با وجود غیبتم اینجا همه مرا دوست دارند. این برایم بسیار باارزش و بسیار نزدیک به من است. البته همچنان امیدوارم تا زودتر به میادین بازگردم و درگیر فصل بعد شوم.”
قراردادی که گوندوغان امضا کرده به این معنی نیست که از او دست بکشیم. بلکه مشخصا به این معنی ست که او در این مقطع قصد جدا شدن از تیمش را ندارد. او تمام این فصل را مصدوم بوده و انتقالش در این تابستان جذابیت زیادی ندارد.
همانطور که او می گوید، در سیگنال دونا پارک “راحت” است و این مکان بهترین جا برای اوست تا از دوران ریکاوری خود لذت ببرد.
اما یونایتد باید او را یک جایی در لیست خود نگه دارد.

۰ Comments