جایگزین مسیر

گیگز: یونایتد مثل همیشه به دنبال قهرمانی است

by | مرداد , ۲۱ , ۱۳۹۲

رایان گیگز اسطوره ی تمام نشدنی الدترافورد ، بیست و یکمین سال حضور خود در جمع سرخپوشان را با بازی برابر تیم ویگان در ومبلی اغاز کرد و موفق به کسب یک عنوان قهرمانی دیگر نیز شد و میگید که شور اشتیاق شیاطین سرخ برای کسب قهرمانی هرگز فروکش نخواهد کرد.

.

.

.
پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران – اسطوره ی 39 ساله ی ولزی که در پیروزی 2-0 منچستر یونایتد مقابل ویگان در اولین بازی رسمی فصل عملکرد قابل قبولی از خود ارائه داد ، در مصاحبه ای که با PA Sport داشت، گفت :

“این همیشه دلچسب است که در جام خیریه برنده باشید . این یک اغاز خوب برای فصل جدید است و حتی برای مربی و بقیه ی کسانی که کمی نگرانی داشتند نیز خوب است. ما فصل را با یک قهرمانی اغاز کردیم”
” بازیکنای زیادی بودند که برای اولین بار این قهرمانی را تجربه میکنند حتی این مسئله راجب مربی نیز صادق است. ما میخواستیم برنده باشیم و عملکرد خوبی از خود ارائه دادیم.”

 

” بردن چیزیه که تمام باشگاه خواستار اون هستش. شما نمیتونید هر سال برنده باشید ولی ما میخواهیم رقابت کنیم و خودمان را در موقعیت مناسبی قرار دهیم و این چیزی است که در طول سالیان دراز اون رو انجام دادیم. ما قهرمانیم ، ما میدونیم که دفاع از این عنوان سخت است ولی بهترین عملکرد خودمون رو ارائه میدهیم. ”

 

 

 

تغییرات زیادی در تیم های مدعی کسب عنوان قهرمانی به وقوع پیوسته است و تیم هایی همچون چلسی و منچستر سیتی با مربیان جدید پا به عرصه ی مسابقات میگذارند که این به معنی یک رقابت جدید با این تیم ها است ولی رایان گیگز میگوید که شیاطین سرخ به خوبی با انها روبرو خواهند شد.
” در حقیقت اومدن مورینیو به چلسی و خرج های کلان منچستر سیتی چیز هایی نیستند که بخواهیم راجب انها نگران باشیم ”

 

” ما قهرمانیم و میدانیم که دفاع کردن از عنوان قهرمانی اسان نیست ولی ما تجربه ی انجام این کار را داریم و تلاش میکنیم تا این کار را در فصل جدید نیز انجام دهیم.”

 

شیاطین سرخ تا کنون نتوانسته اند بازیکن جدیدی به ترکیب خود اضافه کنند ولی رایان گیگز تمام امید های منچستر یونایتد برای قهرمانی را به اوردن بازیکن جدید منتهی نمیکند.
“من فکر میکنم که این فصل نقل و انتقالات بسیار ارام بوده است.”

 

” من گفتم که منچسترسیتی همان اول کار خرج های زیادی را انجام داد ولی به جز انها جابجایی زیادی صورت نگرفته است. و شاید دو هفته ی پایانی بسیار گیج کننده باشد. ما فقط باید صبر کنیم و ببینیم که چه میشود.”

 

“اگر ما کسی را بخریم – عالی است. ولی اگر این اتفاق نیوفتد ما میتوانیم با ان کنار بیاییم. ما تقریبا از بازیکنانی که در تیم هستند راضی هستیم . ما موفق شدیم با این بازیکنان قهرمان لیگ شویم و اکنون نیز برای اغاز فصل اماده ایم.”

۰ Comments