جایگزین مسیر

یادداشت این هفته خوان ماتا در وبلاگ شخصی اش

by | اردیبهشت , ۲۹ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران- خوان ماتا هر هفته دوشنبه ها در وبلاگش برای هواداران یادداشت میگذارد. متن کامل صحبتهای این هفته ی او را در ادامه این پست میتوانید بخوانید.

سلام به همگی

چیزی که میخواهم بگویم شاید به نظر عجیب بیاید ولی این احساسی است که الان دارم…راستش، همانطور که دارم مینویسم مشتاقانه منتظر بازی بعدی مان در الدترافورد هستم. میدانم تا چند ماه آینده این اتفاق نخواهد افتاد ولی بازی کردن در این استادیوم با این هواداران، شگفت انگیز است…شما هرگز از آن سیر نمیشوید… میخواستیم آخرین بازی خانگی فصل را با پیروزی برابر آرسنال به پایان برسانیم تا بتوانیم برای مقام سومی همچنان بجنگیم ولی نتوانستیم به این هدف دست یابیم. میدانیم که در این فصل بازیهای بسیار خوب زیادی داشته ایم اما بازیکنان و هواداران هر دو لحظات سختی را نیز با هم تجربه کرده ایم با این وجود هواداران همیشه حامی بی چون و چرای ما بوده اند. این ویژگی منحصربفرد هواداران یونایتد باعث میشود تا بزودی قهرمانی های زیادی را در کنارشان جشن بگیریم. آنها سزاوارش هستند. همانند هر سال، امسال هم دور افتخار پس از آخرین بازی بسیار دلچسب بود.

ما نتوانستیم آرسنال را شکست بدهیم هرچند که به نظر من اکثر دقایق بازی ما تیم برتر میدان بودیم. نیمه اول عملکرد فوق العاده ای داشتیم، گردش توپ سریع و پرس آرسنال در زمین خودی. هیچ شانس گلزنی به آنها ندادیم. در پایان نیمه اول ما به لطف گلزنی دوستم آندر هررا از آنها پیش بودیم.

نیمه دوم شانسهایی برای به ثمر رساندن گل دوم داشتیم ولی آنها را از دست دادیم و آرسنالی ها شروع کردند به فشار آوردن برای زدن گل تساوی که با چاشنی شانس به آن دست یافتند. آنها تیمی با قدرت هجومی بالا هستند که در دقایق پایانی آنرا نشان دادند… در هر صورت، حیف شد. صرف نظر از شانس دستیابی به مقام سوم، ما میخواستیم یک پیروزی برابر رقیب سنتی مان را به هواداران هدیه دهیم. بد بیاری بعدی ما هنگامی رخ داد که داوید بخاطر مصدومیت مجبور شد زمین را ترک کند و ویکتور فرصت پیدا کرد تا اولین بازیش را بعنوان بازیکن یونایتد به نمایش بگذارد. امیدوارم داوید بزودی خوب شود همچنین آرزوی بهترین ها را برای ویکتور دارم. دروازه بانی به خوبی او و با تجربه های زیاد همیشه میتواند کمک بزرگی برای هر تیمی باشد.

اکنون ما باید فصل را به بهترین نحو ممکن به پایان برسانیم. این وظیفه ی ماست. ضمن اینکه ما باید به رقابت بین تیمهایی که برای فرار از سقوط میجنگند هم احترام بگذاریم تیمهایی مثل هال سیتی، نیوکاسل و شاید ساندرلند. بنابرین ما تلاش خواهیم کرد که مانند همیشه پیروز شویم.

در اسپانیا هم هنوز باید تیمهایی که سهمیه اروپایی کسب میکنند و تیمهایی که سقوط میکنند مشخص شوند. بارسلونا اجازه نداد که کار به هفته پایانی بکشد و قهرمانی اش را با یک پیروزی در ویسنته کالدرون مسجل کرد. بار دیگر لئو مسی به بارسا کمک کرد تا اولین عنوان قهرمانی از سه گانه ای که میتوانند در هفته های آینده کسب کنند را بدست بیاورند. آنها نیمه دوم این فصل را فوق العاده پشت سر گذاشتند. به نظر میرسد در حال حاضر در دوران اوج خود باشند. یوونتوس و آتلتیک بیلبائو ماموریت سختی را در فینالهای خود پیش رو خواهند داشت یعنی: سعی در متوقف کردن بارسا ! این فصل تیمهای زیادی نبودند که بتوانند از پس این کار بر بیایند.

در بسکتبال، رئال مادرید موفق شد عنوان قهرمانی یورولیگ را که در مادرید برگزار میشد کسب کند. حتما میدانید که من از طرفداران بسکتبال هم هستم. بعنوان یک تیم اسپانیایی میخواهم این دستاورد بزرگ را به آنها تبریک بگویم.

فصل رو به پایان است و میخواهم به شما بگویم که جو بازی نهایی فصل در الدترافورد به ما قدرت زیادی داده و من بسیار احساس خوشبینانه ای دارم. بازی کردن در این استادیوم برای هواداران وفادار و خستگی ناپذیر آدم را به وجد می آورد. باز هم از شما تشکر میکنم. امیدواریم که فصل بعد لحظات خوبی را برای لذت شما بسازیم.

هفته خوبی داشته باشید. آغوش!

خوان

پ.ن: از این فرصت استفاده میکنم تا پس از وداع استیون جرارد با آنفیلد برای او آرزوی موفقیت کنم. صرف نظر از رقابت ها، او بازیکنی است که فوتبال اروپا و فوتبال دنیا فراموشش نخواهد کرد.

 

 

۰ Comments