جایگزین مسیر

یانوزای آماده برای انتقال قرضی

by | دی , ۲۴ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایرانعدنان یانوزای ، ستاره جوان منچستر یونایتد آماده است تا در پنجره زمستانی نقل و  انتقالات حداقل به مدت شش ماه تیم خود را ترک کند زیرا که مشخصا او در برنامه های تاکتیکی فن خال جایی ندارد .

علی رغم درخشش او در تیم دیوید مویس ، در این فصل حتی با وجود مصدومیت متعدد بازیکنان شیاطین سرخ او دو بار از ابتدا برای تیم ون خال به میدان رفته است که یکی از این دو شامل تنها 27 دقیقه بازی مقابل منچستر سیتی می شود .

حال بر اساس گزارش های منتشر شده از دیلی میل ون خال به وودوارد گفته است این ستاره 19 ساله برای پست وینگ بک توانایی لازم را ندارد و برای بازی در پشت مهاجمین نیز در حال حاظر خوان ماتا ، وین رونی و دیماریا را در پست شماره 10 به او ترجیح می دهد پس یک احتمال قرضی برای یانوزای سودمند خواهد بود . علی رغم اینکه او جایگاه خود را در ترکیب یونایتد از دست داده است اما در این فصل منچستر یونایتد آن سرعت لازم را در بازی خود نمی بیند مسئله ای که شاید یانوزای می توانست چاره گشای آن باشد .

اگرچه فن خال گفته است او جزئی از برنامه های بلندت مدتش در منچستر یونایتد است اما چیزی که عیان است ، این است که یانوزای به هیچ وجه برای پست وینگ بک مناسب نیست و انتقال قرضی او به این فرصت را میدهد تا حداقل در بازه ی زمانی کوتاهی بتواند فرصت بازی کردن بیابد .

۰ Comments