جایگزین مسیر

یانوزای بلژیک را انتخاب کرد!

by | اردیبهشت , ۳ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد.سرانجام عدنان یانوزای تیم ملی بلژیک را انتخاب کرد و در آینده با لباس این تیم در مسابقات بین المللی کشوری شرکت خواهد کرد.

سرمربی تیم ملی بلژیک مارک ویلمتس اعلام کرد عدنان یانوزای جوان خوش آتیه یونایتد تیم ملی بلژیک را انتخاب کرده است.

این وینگر 19 ساله ی یونایتد که یکی از بهترین استعداد های فوتبال اروپاست فصل خوبی و درخشانی را در الدترافورد گذرانده است.

او شرایط لازم برای حضور در تیم ملی بلژیک را به علت تولد در این کشور و همچنین به خاطر داشتن پاسپورت آن دارد و همچنین او می تواند به علت شرایط والدینش تیم های کوزوو,صربستان,ترکیه یا آلبانی را انتخاب کند.

تعداد از منابع در سال گذشته ( 2013 )  ادعا می کردند که عدنان به تیم ملی بلژیک جواب منفی داده است و در آینده برای آلبانی بازی خواهد کرد.

با این حال مارک ویلمتس سرمربی تیم ملی بلژیک در صفخه ی رسمی توییتر خود اعلام کرد یانوزای بلژیک,کشوری که در آن متولد شده است را به عنوان تیم ملی خود انتخاب کرده است.

این خبر به نظر رسمی می رسد و امکان دارد در چند روز آینده این مورد توسط والدین عدنان یا خودش تایید شود تا پس از کش و قوس های فراوان آینده این بازیکن جوان یونایتد مشخص شود.

تیم ملی انگلستان نیز خواهان این بود که عدنان ملیت بریتانیایی بگیرد ولی به دلیل قوانین اتحادیه فوتبال انگلیسی مبنی بر این که برای پوشیدن لباس تیم ملی باید 5 سال در این کشور بود این اتفاق نیفتاد.

 

۰ Comments