جایگزین مسیر

یانوزای: گیگز مانند یک پدرخوانده است

by | آبان , ۷ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران:عدنان یانوزای که این فصل شماره 11 گیگز را بر تن می کند معتقد است که گیگز برای جوانان مانند یک پدرخوانده است و به آنان برای پیشرفت کمک می کند

این بازیکن 19 ساله شماره ای را برتن کرده است که در سه دهه اخیر بر تن بهترین بازیکن تیم بوده است و با نمایشش مقابل چلسی نشان داد که چرا این شماره به او داده شده است.

او در این باره به سایت رسمی باشگاه گفت:

“من از گرفتن شماره اسطوره ای مانند گیگز بسیار خوشحال بودم و این مسئولیتی مهم برای من بود.

من به دفتر رفتم و آنها از من پرسیدند که آیا این شماره را می خواهم. من نمی توانستم نه بگویم ! من بدون درنگ گفتم البته [که میخواهم]. من درباره آن فکر نکردم و با قطعیت آن را پذیرفتم.

این احساس متفاوتی است. شرایط عوض شده است و این شماره مسئولیت سنگینی است زیرا که پوشیدن شماره یه اسطوره سخت است.

رایان بسیار به من کمک کرده است و مانند یک پدرخوانده است. او به من گفته است که در زمین تمرین به سختی تلاش کنم و بقیه روز را به مسائل شخصی خود بپردازم.

من چیز های زیادی از اون و تجربیاتش آموخته ام و این عالی است. او بازیکن بسیار خوب و تماشایی بوده است و بازیکن مورد علاقه من در تمام تاریخ یونایتد می باشد. اگر شما آمادگی جسمانی خود را حفظ کنی کیفیت خود را به راحتی از دست نمی دهید این چیزی است که من از او آموخته ام.”

اگر یانوزای همانطور که گیگز به او آموخته است دز تمرینات به سختی تلاش کند فرصت بازی بیشتر پیدا خواهد کرد و با نمایشی که در برابر چلسی از خود نشان داد به احتمال فراوان در مقابل سیتی نیز از ابتدا در ترکیب تیم قرار خواهد گرفت

۰ Comments