جایگزین مسیر

یورک: یونایتد بر می گردد

by | مهر , ۱ , ۱۳۹۲

ستاره سابق شیاطین سرخ، دوایت یورک، معتقد است تیم دیوید مویز پس از شکست سنگین برابر سیتی می تواند دوباره به دوران اوج بازگردد.

یونایتد با دو برد، یک مساوی و دو شکست شروع چندان خوبی در رقابت های لیگ برتر جزیره نداشته است. با این وجود، یورک به شیاطین سرخ دلداری داد که می توانند به شکست ناامیدکننده در ورزشگاه اتحاد به خوبی پاسخ دهند. او در گفتگو با اسکای اسپورت گفت:

“فکر می کنم همه ما از این شکست شوکه هستیم. نمی توانیم این نتیجه را تحمل کنیم. من فکر می کنم باید به سیتی به خاطر شیوه بازیشان احترام بگذاریم. مطمئنا آنها از ابتدا تا انتهای بازی تیم برتر میدان بودند. سیتی از همان ابتدا گام محکمی برداشت. کمپانی در دفاع و آگوئرو در حمله عالی بودند. بازیکنانی مثل خسوس ناواس، فرناندینیو و سمیر نصری نیز خیلی خوب بازی کردند.”

“یونایتد نتوانست به بازی مسلط شود. ما نمی توانستیم بازی روانی انجام دهیم اما سیتی این کار را به خوبی انجام داد. یونایتد نتوانست پتانسیل خود را در این بازی بروز دهد. غیبت فن پرسی مشکل بزرگی بود اما یونایتد بدون او هم ابزار لازم برای موفقیت را در اختیار داشت. چیز خوبی که در مورد یونایتد وجود دارد، بازگشت این تیم از اینجور شکست هاست. من منتظر واکنشی به این شکست هستم. روز تلخی برای نیمه قرمز شهر منچستر رقم خورد. این موضوع را هم بازیکنان و هم رئیس می دانند. آنها باید این باخت را پشت سر بگذارند و به بازی بعدی فکر کنند.”

یونایتد حالا فرصت دارد تا باخت در این بازی را با شکست لیورپول در بازی روز چهارشنبه در جام اتحادیه جبران کند. انتظار می رود مویز تیمش را از نظر روحی و روانی آماده کند و بازیکنانی مانند هرناندز، نانی و زاها را برای نخستین بار در این فصل از ابتدا به میدان بفرستد.

 

۰ Comments