جایگزین مسیر

یونایتد باید به دنبال ستارگان جوان آینده باشد

by | مرداد , ۱۰ , ۱۳۹۲

گفته می شود دیوید مویس به دنبال استعدادهای ثابت شده می باشد به جای اینکه به دنبال ستارگان جوان آینده باشد.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – دیوید مویس هدف خود را خریدی بزرگ در پنجره نقل و انتقالات تابستان گذاشته است, بازیکنی که اخیرا او سخت به دنبال جذب کردن او است, سسک فابرگاس می باشد, بازیکنی که به نظر نمی رسد بارسا اجازه دهد تا به یونایتد ملحق شود.

خرید یک هافبک مورد اعتماد همانند سسک فابرگاس یا ماروئن فلاینی , مطمئنا خریدی خوب برای منچستریونایتد محسوب خواهد شد, در شرایطی که این باشگاه قصد دارد جای خالی پل اسکولز را پر کند.

شاید گزینه های جایگزین برای مویس در صورت نهایی نشدن خرید فابرگاس یا فلاینی, خرید یک استعداد جوان باشد, بازیکنی که می تواند در دسترس باشد.

تعدادی از این گزینه ها را در ادامه مرور می کنیم

.

Koke

کوکه: 21 سال بازیساز اسپانیایی

بازیساز ستاره اتلتیکو مادرید کوکه,  در رقابت های فصل گذشته لیگ اسپانیا 3 گل به ثمر رساند و 8 گل ساخت.

این استعداد 21 ساله از هم اکنون توجهات باشگاه های بسیاری همچون چلسی و آرسنال را به خود جلب کرده است. فصل گذشته این بازیکن اسپانیایی 29 بازی از ابتدا در ترکیب بود و 4 بار هم به عنوان یار تعویضی به میدان رفت.

کوکه در سال 2008 برای اولین بار در تیم جوانان باشگاه, اتلتیکو بی به میدان رفت و بعد ها این بازیکن تیم ملی زیر 21 ساله ها اولین حضور خود در لالیگا را در تاریخ 19 سپتامبر 2009 برابر بارسلونا به ثبت رساند بازی که اتلتیکو با نتیجه 5 بر 2 شکست خورد. از آن زمان به بعد کوکه 79 بازی برای اتلتیکو انجام داده و 7 بار برای این تیم گل زده است.

ارزش این بازیکن : 12.500.00 پوند

.

اریک لاملا : 21 سال هافبک هجومی آرژانتینی

گزارش شده است که منچسترسیتی و چلسی به دنبال این بازیکن می باشند, بازیکنی که با به ثمر رسانده 15 گل در قابت های فصل گذشته سری آ ایتالیا برای رم نگاه ها را به سوی خود جلب کرده است. این ستاره جوان در چند فصل گذشته, دارایی ارزشمند بوده است.

آس رم این بازیکن آرژانتینی را از باشگاه اتلتیکو ریورپلاته با مبلغ 12 میلیون یورو به اضافه  2 میلیون یورو که در صورت حضور بیش از 20 بار برای این تیم ایتالیایی در لیگ به ریو پلاته پرداخت می شد, بعلاوه 3/2 میلیون یورو هم برای خرید اوریل بی وی در تاریخ 6 آگوست 2011 به باشگاه آرژانتینی پرداخت شد. در همان فصل این بازیکن جوان 4 بازی برای تیم زیر 20 سال آرژانتین کرد, و 3 گل به ثمر رساند.

فصل اول حضور لاملا در استادو المپیکو تا حدودی درخشان نبود و او 29 برای به میدان رفت, 4 گل به ثمر رساند و 6 پاس گل داد. اگرچه اکنون می شود گفت که لاملا به طور کامل راه خود را یافته است و ما می توانیم در پست هافبک هجومی کارهای بزرگی از این بازیکن انتظار داشته باشیم.

ارزش این بازیکن : 20.000.000 پوند

.

آدام ماهر : 19 سال هافبک هلندی

پس از چند بازی تاثیرگذار این بازیکن هلندی توجه باشگاه منچسترسیتی را به خود جلب کرد.

این هافبک اخیرا از تیم آلکمار به آیندهوون پیوسته است و در فصل گذشته این ستاره جوان 10 گل در 39 حضورش در تمام رقابتها برای این تیم هلندی به ثمر رسانده است.

علی رغم داشتن تنها 19 سال سن, ماهر از هم اکنون یک بازی در پیراهن تیم ملی هلند در کارنامه خود دارد.

ارزش این بازیکن : 8.000.000 پوند

.

کریستین اریکسن : 21 سال یک رهبر تیم, دانمارکی

این بازیکن جوان آژاکس در فصول اخیر, خودش را به عنوان یک استعداد برتر جهانی ثابت کرده است و به طور متداوم تیتر شایعات نقل و انتقالت بوده است و گفته می شود با مبلغی عظیم به یکی از تیم های بزرگ اروپایی خواهد پیوست.

اریکسن در 33 حضورش در فصل گذشته 10 گل به ثمر رسانده است, او همچنین به سرعت به تیم ملی دانمارک راه یافته است و 8 بازی برای تیم ملی کشورش به میدان رفته است. اریکسن برای اولین بار در فوریه 2010 در بازی دوستانه برابر اتریش برای دانمارک به میدان رفت.

آژاکس تنها 1 میلیون یورو برای خرید این ستاره جوان با استعداد در 17 اکتبر سال 2008 پرداخت کرد و اریکسن در ژانویه 2010 اولین بازی خود برای آژاکس را انجام داد پس از اینکه از سیستم جوانان باشگاه به تیم اصلی راه یافت.

ارزش این بازیکن : 16.000.000 پوند

.

جولیان دراکسلر : 19 سال, هافبک هجومی آلمانی

این بازیکن جوان آلمانی معمولا در پت هافبک هجومی یا وینگ چپ برای شالکه 04 در بوندسلیگا بازی کرده است.

دراکسلر در تاریخ 15 ژانویه سال 2011 برای اولین بار پیراهن شالکه را بر تن کرد در بازی با هامبورگ که شالکه با نتیجه یک بر صفر مغلوب شد, او با بازی کردن در این مسابقه, نام خودش را به عنوان چهارمین بازیکن جوانی که در بوندسلیگ به میدان رفته است, ثبت کرد.

دراکسلر تاکنون 75 بار برای شالکه به میدان رفته است. در فصل گذشته او در 24 حضورش برای شالکه 10 گل به ثمر رساند. در مجموع تمام رقابت ها 39 بازی, این هافبک جوان در مجموع 13 گل به ثمر رساند و 5 پاس گل داد.

ارزش این بازیکن : 19.500.00 پوند

………

اگرچه استعدادهای برتر اروپا به این 5 بازیکن ختم نمی شود, این لیست نشان می دهد که بازیکنان بسیاری وجود دارند که می توانند با قیمتی معقول خریداری شوند و برای مدت طولانی در خط هافبک مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر به میدان روند.

………

به نظر شما کدام یک از این بازیکنان یا بازیکنی خارج از این لیست می تواند, هدف مویس در پنجره نقل و انتقالات باشد؟ 

۰ Comments