جایگزین مسیر

یونایتد با سیستم 442 لوزی در تقابل با نیوکاسل

by | دی , ۱ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران : بعد از تساوی نا امید کننده مقابل استون ویلا ، یونایتد  باید خودش را آماده بازی های فشرده باکسینگ دی و تقابل با نیوکاسل کند ، با توجه به 2 امتیازی ارزشمندی که شاگردان ونخال در بازی آخر خود از دست دادند ، طبیعتا آن ها به چیزی جز سه امتیاز این دیدار فکر نخواهند کرد .

بعد از ورود دیماریا به عنوان یار تعویضی مقابل استون ویلا پیش بینی می شود او در بازی مقابل نیوکاسل به ترکیب اصلی تیم برگردد و سیستم 352ای که در بازی مقابل استون ویلا ناکارآمد بود به سیستم 442 تبدیل شود . بدون شک دیماریا در مقابل هر تیمی که بازی کند برای آن تیم یک خطر جدی محسوب می شود ، بازیکنی که می تواند در یک لحظه نتیجه را عوض کند و این دلیلی بر حضور و در این ترکیب خواهد بود .

اما دبگر خرید یونایتد در تابستان ، یعنی فالکائو که در بازی قبل شیاطین سرخ گلی بسیار زیبا به ثمر رساند و عملکرد خوبی را از خود نشان داد بدون شک جایگاه خود را در ترکیب اصلی در کنار رابین ون پرسی حفظ خواهد کرد و احتمالا پشت سر این دو وین رونی جایگزین خوان ماتایی می شود که در بازی گذشته به هیچ وجه عملکرد درخشانی نداشت .

خوشبختانه بعد از غیبت فلینی ، هافبک تنومند یونایتد در بازی قبل ، اکنون خبر ها از رسیدن او به بازی مقابل نیوکاسل می گویند ، بدون هیچ شکی اگر او به بازی برسد مایکل کریک را در کنار خود خواهد دید ، کسی که آرامش خاصی به خط دفاع و حمله یونایتد می دهد .

بازیکن دیگری که از مصدومیت برگشته و احتمال حضور او در این بازی زیاد است لوک شاو جوان می باشد ، او عملکرد بسیار خوبی در سمت چپ یونایتد داشته است ، اما اگر به هر دلیلی ابه بازی نرسد ، بونایتد برای آن پست اشلی یانگ را نیز در خدمت خواهد داشت ، کسی که طرز عجیبی در بازی ها قبل خوب کار کرده است . این احتمال نیز وجود دارد که با بازگشت رافائل از مصدومیت او هم جایگزین والنسیا شود و مارکوس روخو به کمک فیل جونز این دو را در خط دفاعی همراهی کنند .

شما در باره ترکیب زیر چه فکر میکنید ؟ به نظر شما یونایتد مقابل نیوکاسل باید با چه بازیکنانی بازی کند ؟

1

 

۰ Comments