جایگزین مسیر

یونایتد با پیشنهادی 24 میلیون پوندی و 3 رقیب برای ایلکای

by | دی , ۲۶ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایرانبه گزارش خبر رسانی های آلمانی بارسلونا نیز برای به خدمت گرفتن ایلکای گندوغان به یونایتد و رئال مادرید پیوست.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

غول های اروپایی منچستر یونایتد و رئال مادرید در این چند روز به شدت به دنبال به خدمت گرفتن ایلکای گندوغان می باشند و از همین رو به گزارش برخی خبرگزاری ها احتمال دارد این بازیکن به این دو تیم منتقل شود.

امروز در خبرگزاری ها آمده است که بارسلونا نیز به دنبال یکی از شاگردان یورگن کلوپ به یونایتد و رئال مادرید پیوسته است.

ایلکای که تنها در 1 بازی برای دورتمند در سال 2013 به میدان رفت به دلیل مصدومیت چند ماه دور از میادین بود و در روز افتتاحیه بوندسلیگا این اتفاق برای این بازیکن آلمانی رخ داد و قرارداد این بازیکن در انتهای این فصل با دورتمند به پایان می رسد.

گندوغان که قرارداد خود را با دورتمند تمدید نکرده است سران دورتمندی را وادار به فروش او کرده است و آنها دوست دارند با پول نقد او را به فروش برسانند و پیشنهاد 24 میلیون پوندی یونایتد می تواند آنها را مجاب به فروش این بازیکن کند.

به گزارش روزنامه آلمانی بیلد بارسلونا نیز برای مذاکرات اولیه با گندوغان وارد عمل شده است گفته می شود در ماه دسامبر یک جلسه با پسر عموی گندوغان داشته اند.

برای گندوغان بسیار جذاب خواهد بود که به یکی از باشگاه های منچستر یونایتد بارسلونا رئال مادرید بپیوندد و بازی در لیگ قهرمانان نیز بسیار می تواند بسیار عالی باشد.

۰ Comments