جایگزین مسیر

یونایتد به دنبال ستاره جوان برزیلی فلومیننزه

by | شهریور , ۱۹ , ۱۳۹۲

باشگاه منچستریونایتد خودش را برای رقابت با باشگاه های بزرگ اروپایی برای امضای قرارداد با استعداد 17 ساله بزریلی باشگاه فلومیننزه, کندی آماده می کند.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – استعدادیاب های باشگاه در چند ماه گذشته بازی این مهاجم چپ پا را زیر نظر داشتند و در بازی آخر هفته این بازیکن در ترکیب تیم ملی زیر 17 سال برزیل برابر باشگاه دسپورتیوو برزیل که شریک باشگاه سائو پائولو می باشد, بازی این بازیکن را از نزدیک تماشا کردند.

این بازی دوستانه تدارک دیده شده بود تا به آماده سازی تیم ملی برزیل برای شرکت در جام جهانی زیر 17 ساله ها که در امارات متحده عربی, ماه آینده برگزار می شود, کمک کند. اما این بازی به استعدادیاب های شیاطین سرخ نیز این امکان را داد تا بازی این بازیکن بااستعداد را بار دیگر نگاه کنند تا شاید دیوید مویز دست به خرید استعداد جوان دیگری از آمریکای جنوبی بزند.

پس از اینکه این بازیکن برزیلی در بازی های زیر 17 سال آمریکای جنوبی در ماه آوریل توانست 6 گل بزند, به عنوان ستاره بزرگ بعدی کشور برزیل شناخته می شود.

.

.

استعدادیاب آرژانتینی یونایتد تمام بازی های این بازیکن را در مندوزا تماشا کرده است, همینطور نمایندگان غول های بزرگ اروپا نیز بازی های این بازیکن را از نزدیک نگاه کرده اند.

گفته می شود باشگاه های موناکو و رئال مادرید نیز به خرید این ستاره جوان متولد ریو تمایل دارند. او که شهروند آمریکا محسوب می شود, نام این بازیکن برگرفته از نام  سناتور سابق و نامزد انتخابات ریاست جمهوری حزب دموکرات آمریکا رابرت اف کندی می باشد که در سال 1968 در نیویورک ترور شد.

باشگاه یونایتد بازی های این بازیکن را زیر نظر گرفته است و اکنون تمایل دارد تا در سریعترین زمن ممکن با این بازیکن قرارداد امضا کند, اما آنها باید تا فوریه 2014 منتظر بمانند, زیرا قوانین فیفا از عقد قرارداد حرفه ای بازیکنی که به سن 18 سال نرسیده است در خارج از کشور برزیل ممانعت می کند.

با این وجود, باشگاه یونایتد در سال 2007 برای خرید دوقلوهای برزیلی, رافائل و فابیو داسیلوا با این باشگاه برزیلی به توافق رسید و یک سال منتظر ماند تا پس از رسیدن این دو بازیکن به سن 18 سال, با آنها قرارداد حرفه ای امضا کند.

 

۰ Comments