جایگزین مسیر

یونایتد به دنبال هافبک لاتزیو

by | تیر , ۲۳ , ۱۳۹۲

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – هافبک ایتالیایی لاتزیو, آنتونیو کاندروا که بر طبق گزارشات هدف منچسترسیتی, ناپولی و آث میلان در پنجره نقل و انتقالات می باشد, گفته می شود یونایتد نیز به جمع باشگاه های خواهان او اضافه شده است.

این بازیکن ایتالیایی عملکرد تاثیرگذاری در جام کنفدراسیون ها در اوایل تابستان امسال داشت و اکنون باشگاه های زیادی به دنبال او هستند.

روزنامه انگلیسی دیلی اکسپرس گزارش داد که سرمربی جدید منچستریونایتد دیوید مویز تحت تاثیر قابلیت ها و انرژی این بازیکن قرار گرفته است.

باشگاه لاتزیو خواهان پیشنهادی حول و حوش 12 میلیون یورو از سوی یونایتد برای فروش این بازیکن 26 ساله است.

یونایتد نیاز دارد که برای خرید این بازیکن با هر دو باشگاه اودینزه و لاتزیو که هر کدام 50 درصد از مالکیت این بازیکن را در اختیار دارند, مذاکره کند تا این بازیکن را به الدترافورد بیاورد.

……

در همین راستا اخباری نیز منتشر شده است مبنی بر علاقه یونایتد برای به خدمت گرفتن یوتیچ هدف منچسترسیتی در پنجره نقل و انتقالات, گفته می شود مدیر برنامه های این بازیکن چند روز قبل برای مذاکراتی با سران سیتی در شمال غربی انگلستان به سر می برد و اکنون خبرنگار ایتالیایی آلفردو پدولا مدعی شده است که روز دوشنبه مذاکراتی مابین قهرمان لیگ برتر منچستریونایتد ومدیر برنامه های یووتیچ صورت خواهد گرفت.

معلوم نیست یونایتد چرا باید مهاجمی دیگر به خدمت بگیرد در صورتی که آنها حتی در فکر فروش حداقل یک مهاجم خود هستند. پدولا با روزنامه کوریره دلا اسپورت کار می کند و در گذشته از نقل و انتقالات فیورنتینا بسیار گزارش داشته است اما نقش اصلی او, یکی از کارشناسان ایتالیایی در بازار نقل و انتقالات است.

فیورنتینا 30 میلیون یورو در ازای فروش یووتیچ می خواهد. آنها همچنین ماریو گومز را به عنوان جایگزین این بازیکن در صورت فروش احتمالی او به خدمت گرفته اند ولی این قیمت به نظر معقولانه نمی رسد.

احتمال دارد سفر سران منچستریونایتد به ایتالیا به منظور دیگری ترتیب داده شده باشد و شاید آنها به منظور مذاکرات برای خرید دیگر بازیکن فیورنتینا آدام لیاچیچ به ایتالیا سفر خواهند کرد. لیاچیچ 21 ساله قبلا نیز با انتقال به یونایتد لینک شده بود. لیاچیچ قصد داشت در ژانویه سال 2010 از پارتیزان بلگراد به منچستریونایتد ملحق شد, اما آنها از این انتقال منصرف شدند و لیاچیچ با مبلغ 8 میلیون یورو در ژانویه 2010 به فیورنتینا ملحق شد.

……

خبر دیگر در ارتباط با یونایتد, گزارش روزنامه اکسپرس می باشد در ارتباط با شایعات پیرامون درباره انتقال گارای به یونایتد, روزنامه اکسپرس گزارش کند که منچستریونایتد برای خرید گارای مدافع بنفیکا با سران این تیم به توافق رسیده است تا با 17/2 میلیون پوند این بازیکن به یونایتد ملحق شود. کریگ نوروود عکاس یونایتد نیز تایید کرده است که گارای به دنبال خانه در شهر منچستر است.

 

۰ Comments